دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معجزه بارلا برای شفای سریع ایموبیله (عکس)

بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیم ملی ایتالیا مقابل بلژیک شاهد صحنه جالبی بودیم.

به گزارش ورزش،  دیدار تیم های ایتالیا و بلژیک در حالی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید که شاگردان مانچینی در اوایل نیمه اول یک گل به ثمر رساندند که داور گل بونوچی را به دلیل آفساید مردود اعلام کرده بود.

چند لحظه پیش از به ثمر رسیدن گل اول ایتالیا در نیمه اول، چیرو ایموبیله در داخل محوطه جریمه بلژیک پس از برخورد نه چندان شدیدی که با یان فرتونگن داشت به روی زمین افتاده و از درد به خود پیچید؛ این کارِ بازیکن ایتالیایی ها با اعتراض کاپیتان بلژیک مواجه شد که از او می خواست از زمین بلند شود چون اتفاق خاصی رخ نداده بود؛ البته واکنش فرمالن هم به این صحنه جالب بود؛ او که در چند قدمی ایموبیله قرار داشت، ترجیح داد به جای اعتراض، به این اقدام او بخندد.

البته این پایان ماجرا نبود و قسمت اصلی آن، ثانیه هایی بعد رخ داد؛ جایی که پس از یک رفت و برگشت سریع، نیکولو بارلا با ضربه ای غیرقابل مهار توپ را وارد دروازه بلژیک کرد. بلافاصله بعد از باز شدن دروازه کورتووا، ایموبیله که از درد روی زمین افتاده بود، با یک نگاه زیر چشمی و حصول اطمینان از گل شدن توپ، از سر جای خود برخاسته و به جمع هم تیمی هایش که مشغول انجام دادن شادی پس از گل بودند، ملحق شد!

این حرکت جالب ایموبیله خیلی زود به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شد و کاربران توئیتر توصیف های بامزه ای در مورد آن منتشر کردند؛ شالوده اصلی اکثر این توصیف ها به خاصیت معجزه آسای گل بارلا اختصاص داشت که باعث شفای سریع هم تیمی اش شد!

معجزه بارلا برای شفای سریع ایموبیله (عکس)

معجزه بارلا برای شفای سریع ایموبیله (عکس)

معجزه بارلا برای شفای سریع ایموبیله (عکس)

معجزه بارلا برای شفای سریع ایموبیله (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋