دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناکامی هری کین تا به اینجای یورو؟ او باید بیدار شود

ناکامی هری کین تا به اینجای یورو؟ او باید بیدار شود

اریکسون:؛ ناکامی هری کین تا به اینجای یورو؟ او باید بیدار شود؛ اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق انگلیس، می گوید هری کین باید در ادامه رقابت‌های یورو عملکرد بهتری از خود ارائه دهد.

به گزارش ورزش، پیش از شروع رقابت‌های یورو انتظار می رفت که هری کین یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان آقای گلی این مسابقات باشد اما ستاره تیم ملی انگلیس تا به اینجای مسابقات موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است که در نوع خود اتفاق عجیبی محسوب می‌شود.

با وجود ناکامی هری کین در گلزنی، قطعاً او در دیدار برابر آلمان نیز در ترکیب ثابت سه شیرها قرار خواهد گرفت. در همین راستا اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق انگلیس، در مورد وضعیت هری کین اظهار نظر کرده و می‌گوید: "هری کین باید بیدار شود و در یورو عملکرد خوبی ارائه دهد. همه می دانند که چه کارهایی می تواند انجام دهد اما تا به اینجا به دلایلی موفق نبوده است. من فکر می‌کنم که گلزنی های او فرا می رسد و می تواند انگلیس را به قهرمانی یورو برساند."

ناکامی هری کین تا به اینجای یورو؟ او باید بیدار شود

سرمربی سابق انگلیس در ادامه گفت: "انگلیس گزینه های زیادی در خط حمله خود دارد اما به نظر من هری کین و رحیم استرلینگ باید از ابتدا بازی کنند. سپس مهم‌ترین چیز اجرای سیستم مناسب و انتخاب بازیکنان بر این اساس است. من نمی‌دانم که آیا جک گریلیش از ابتدا به میدان خواهد رفت یا خیر اما او می تواند تفاوت ها را ایجاد کند و واقعاً خارق‌العاده است. داشتن این گزینه‌ها خوب است اما شما به تعادل احتیاج دارید مخصوصا برای دیداری مثل آلمان."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋