دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسم پس از شکست از ایتالیا قابل توصیف نیست

حسم پس از شکست از ایتالیا قابل توصیف نیست

ناراحتی شدید آلابا و آرناتوویچ؛ حسم پس از شکست از ایتالیا قابل توصیف نیست؛ اتریشی ها با وجود بازی خوبی که برابر ایتالیا انجام دادند در نهایت از یورو 2020 حذف شدند.

به گزارش ورزش، تیم ملی اتریش شب گذشته برابر ایتالیا در یک هشتم نهایی یورو 2020 فوق العاده بازی کرد و پس از متوقف کردن مدعی قهرمانی این رقابت ها در 90 دقیقه وقت قانونی، سرانجام در دو وقت اضافه 2-1 مغلوب شد.

اتریش در وقت های قانونی به یک گل نیز توسط مارک آرناتویچ دست یافت که توسط وی ای آر مردود اعلام شد. اتریش به نوعی قهرمانانه با جام وداع گفت.

حسم پس از شکست از ایتالیا قابل توصیف نیست

دیوید آلابا کاپیتان اتریش در پایان بازی گفت:« برای توصیف حس و حال مان نمی توانم کلمات مناسبی پیدا کنم و قابل شرح نیست. باید به خودمان افتخار کنیم و اتریشی ها هم می توانند به این تیم افتخار کنند. در زمین همه توان مان را گذاشتیم ولی مزد زحمات مان را نگرفتیم. هضم این شکست واقعا سخت است.»

حسم پس از شکست از ایتالیا قابل توصیف نیست

آرناتوویچ هم گفت:« اگر کمی شانس داشتیم، در همان 90 دقیقه کار ایتالیا را تمام می کردیم و باید بگویم که از این شکست بسیار ناراحتم و حسم قابل توصیف نیست. موقعیت های زیادی خلق کردیم و در مجموع عالی بودیم ولی در تمام کنندگی ضعف داشتیم و همین به ضررمان شد. حذف شدیم ولی به همه بازیکنان مان برای نمایش خوبی که داشتند، تبریک می گویم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋