پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بلینگهام مثل مارادونا، داستفانو و زیدان!

نشریه مارکا طی یادداشتی به عملکرد درخشان جود بلینگام و سایر ستاره‌های رئال مادرید در دیدار با ناپولی‌ پرداخته است.

ورزش سه: پس از یک بازی عالی دیگر توسط این جوان انگلیسی در پیروزی ۳-۲ رئال مقابل ناپولی در ایتالیا، مارکا اسپانیا تمجید زیادی از جود بلینگام، بزرگترین خرید تابستانی رئال مادرید دارد.

بلینگام، مثل مارادونا، دی‌استفانو و زیدان!

در این یادداشت آمده است: "بلینگام مانند مارادونا از میانه میدان شروع به گلزنی کرد. مرد انگلیسی همه چیز دارد، تمام مقایسه‌ها مناسب اوست. او مانند آلفردو دی استفانو در زمین بازی می‌کند و مانند زیدان حرکت می‌کند. ستاره فصل و احتمالا بهترین بازیکن فوتبال امروز جهان.

علاوه بر بلینگام، تونی کروس آلمانی باتجربه نیز بازی فوق العاده‌ای انجام داد. این هافبک زمین را کنترل می‌کرد، سرعت بازی مادرید را به حریف دیکته می‌کرد و در صورت نیاز سرعت بازی را افزایش یا کاهش می‌داد.

علاوه بر این، او درصد بالایی از پاس‌های صحیح (96 درصد) داشت و نتیجه‌گیری می‌گوید که او باید، به گفته طرفداران، بی چون و چرا بازیکن فیکس باشد. نتیجه‌گیری دیگر از بازی این که عملکرد رئال در زمانی که وینیسیوس جونیور در زمین است چقدر بهتر می‌شود.

مادرید بسیار بهتری با حضور وینیسیوس وجود دارد. اگر شک و شبهه‌ای وجود داشت، مصدومیت این برزیلی بار دیگر نشان داد که او بازیکنی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

او یک فوتبالیست رام نشدنی است که در هر بازی 10 موقعیت خطرناک خلق می‌کند. همچنین قدرت وحشتناکی که او دارد. رقبای او، از قبل وینیسیوس را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان می‌دیدند.

ضربه والورده در ورزشگاه مارادونا یکی از بهترین ضربه‌هایی است که در سال‌های اخیر دیده شده است. آنچلوتی می‌گوید: "او در پاهایش سنگ دارد و آمده بود تا خودش را مقابل ناپولی‌ ثابت کند."

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋