دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهم فقط پیروزی ایتالیاست، نه گلزنی من

نیکولو بارلا:؛ مهم فقط پیروزی ایتالیاست، نه گلزنی من؛ نیکولو بارلا پس از برد ایتالیا مقابل سوئیس گفت که ناکامی اش در گلز‌نی اهمیت ندارد.

مهم فقط پیروزی ایتالیاست، نه گلزنی من

به گزارش ورزش، ایتالیا با کسب دو برد قاطعانه و با شش امتیاز در صدر گروهش قرار دارد و به دور بعد یورو 2020 نیز صعود کرده است. این تیم شب گذشته با سه گل بر سوئیس غلبه کرد و در بازی آخر خود باید به مصاف ولز برود.

بدون شک یکی از تاثیرگذارترین ستاره های ایتالیا در یورو 2020 نیکولو بارلاست.

مهم فقط پیروزی ایتالیاست، نه گلزنی من

بارلا در مصاحبه پس از بازی دیشب به رای اسپورت گفت:« فکر نمی‌کنم رمز و رازی برای موفقیت ما وجود داشته باشد. شما می‌توانید اینجا یک گروه با حس اتحاد و شور و شوق را مشاهده کنید؛ هم درون زمین و هم بیرون از زمین. ما این شور و نشاط را به فوتبال آورده‌ایم. پس طبیعی است که قاطعانه پیروز شویم.»

هافبک جوان اینتر که در تیم ملی هم نقشی انکار ناپذیر دارد، در ادامه گفت:« وراتی پس از مصدومیت به تیم اضافه می‌شود و لوکاتلی روی نیمکت می‌نشیند؟ مشخص نیست. شاید من روی نیمکت بنشینم. همیشه گفته ام که اتحاد در گروه اهمیت بالایی دارد. مهم نیست که کدام بازیکن در زمین است. در ایتالیا حسادتی وجود ندارد.»

مهم فقط پیروزی ایتالیاست، نه گلزنی من

بارلا در پایان افزود:« هدفم کمک به تیم است و خوشحالم. اینجا اصلا مهم نیست چه کسی گل می‌زند و نیازی به گلزنی برای خوشحالی ندارم. می‌خواهیم مقابل ولز هم همینگونه بازی کنیم و برنده شویم.. اعتماد به نفس خوبی داریم و می‌خواهیم با 3 برد از گروه صعود کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋