دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرداخت 10 میلیارد به تیم ملی قبل از سفر به بحرین

طی یکی دو روز آینده 10 میلیارد تومان بابت کمک به تیم ملی به فدراسیون فوتبال پرداخت می شود.

پرداخت 10 میلیارد به تیم ملی قبل از سفر به بحرین

به گزارش ورزش، مسئولان وزارت ورزش و جوانان از مدت ها قبل موضوع کمک مالی به تیم ملی فوتبال در راه حضور در جام جهانی قطر را پیگیری کردند و به همین خاطر چند ماه قبل مصوب شد 52 میلیارد تومان به تیم ملی کمک شود. 


از این مبلغ تا الان 10 میلیارد تومان پرداخت شده و حالا قرار است قبل از سفر تیم ملی به منامه 10 میلیارد دیگر هم به حساب فدراسیون واریز شود.


مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در این خصوص گفت: «الان ما فدراسیون فوتبال عازم مسابقات کسب سهمیه جام جهانی است و باید کمک کنیم در فضای آرام اعزام شود. امروزوزیر هم برای دیدار با ملی پوشان و بدرقه تیم به کیش می رود. ۲۰ میلیارد گرفته شد که ۱۰ میلیارد واریز شد و در  یکی، دو روز آینده ۱۰ میلیارد  دوم واریز می شود. »


وی افزود: «رایزنی که وزیر با نوبخت داشت تا مبلغی خارج از اعتبارات بودجه دریافت کند و عدد و رقم آن را وزیر می گوید و تلاش می کنیم در یکی،  دو روز واریز شود . تمام هدف ما این است تیم ملی بدون مشکل مالی اعزام شود و  فکر می کنم  با این مبالغ به تدارکات تیم ملی کمک شود. »

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋