دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صیادمنش: پیشنهاداتی دارم، آنها را بررسی می کنم

صیادمنش: پیشنهاداتی دارم، آنها را بررسی می کنم

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک گفت که یک نیم فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی در عین حال پیشنهاداتش را هم بررسی می کند.

به گزارش ورزش، روز گذشته بود که باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین به صورت رسمی اعلام کرد که اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی این باشگاه موفق شده است به انتخاب هواداران زوریا، عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم را از آن خود کند. صیادمنش فصل خوبی را در اوکراین سپری کرد و موفق شد 6 گل برای تیمش به ثمر برساند و 3 بار نیز پاس گل داد.


صیادمنش در گفتگویی کوتاه با برنامه سلام صبح بخیر درخصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته زوریا گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به بعنوان بهترین بازیکن سال باشگاه انتخاب شوم و این حس خوبی به من می دهد. به بازیکنان و مربیان تیم خسته نباشید می گویم چون این اتفاق به صورت تیمی رخ داده و اگر غیر از این بود، هرگز اینگونه نمی شد. تمام تمرکز من روی موفقیت تیم است و در کنار آن خوشحال هستم که توانستم یک موفقیت فردی به دست بیاورم.


او درخصوص پیشنهاداتش و اینکه برای آینده چه تصمیمی گرفته است گفت: من یک نیم فصل دیگر با زوریا قرارداد دارم و به آن قطعا پایبند هستم. پیشنهاداتی هست و آنها را بررسی می کنم و با باشگاه صحبت خواهیم کرد و به نتیجه می رسیم.


صیادمنش در پایان گفت: برای تیم ملی نیز در مسابقات مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتوانند در این رقابت ها موفق باشند و راهی مرحله بعد شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋