دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیلسا بال؛ همه آمارهای خوب مالِ تو

بیلسا بال؛ همه آمارهای خوب مالِ تو

عملکردی موفق با کم‌ترین بازیکن؛ بیلسا بال؛ همه آمارهای خوب مالِ تو؛ لیدز یونایتد در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر انگلیس توانست عملکرد خوبی را داشته باشد و در میانه جدول فصل را به پایان برد.

به گزارش ورزش مارچلو بیلسا سرمربی باتجربه دنیای فوتبال که امسال توانست تیم فوتبال لیدز را به لیگ برتر جزیره برساند، فصلی درخشان را در این تورنمنت سپری کرد و تیمش در جایگاه نهم جدول و با کسب 59 امتیاز فصل را به پایان برد؛ این تیم روز گذشته در آخرین جدال خود در این فصل توانست سه بر یک از سد وست‌برومویچ بگذرد و با پیروزی فصل را به پایان برساند.

اتفاق جالب‌توجه زمانی رخ داد که بازیکنان لیدز در حال خروج از زمین بودند و آمار گرافیکی تیم لیدز یونایتد 2020-2021 روی صفحه تلویزیون نمایان شد؛ آن‌جا بیشتر شاهکار مارچلو بیلسا در این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره به چشم آمد، چرا که او با تنها به کارگیری 23 بازیکن که کم‌ترین تعداد بازیکن به میدان رفته در یک فصل به شمار می‌رود، این فصل لیدز را مقابل رقبا به زمین فرستاد.

رکورد بیشترین مسافت، بیشترین دوندگی، بیشترین فشار و پرسینگ روی تیم حریف، بیشترین تکل‌زنی و کمترین وقفه در جریان بازی از آن لیدز یونایتد در فصل 2020-2021 بوده تا شاهکار بدنسازی این تیم این‌چنین پدیدار شود؛ تیمی که توانسته با کمترین بازیکن و بیشترین دوندگی در رقابت‌های جزیره بجنگد و در نهایت با قرار گرفتن در میانه جدول فصل را به پایان رساند.

بدون‌شک ادامه روند درخشان با هدایت مارچلو بیلسا آرژانتینی می‌تواند از لیدز در فصل آینده که تجربه حضورش در لیگ جزیره نیز بیشتر شده، یک مدعی جدی برای رقابت در کورس قهرمانی لیگ جزیره بسازد؛ هر چند که این تیم در رقابت‌های امسال هم نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل غول‌های فوتبال انگلیس داشت.

بیلسا بال؛ همه آمارهای خوب مالِ تو

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋