دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زوج آرش افشین و آقای گلی در لیگ یک

تعداد گل‌های عارف رستمی دو رقمی شد؛ زوج آرش‌افشین و آقای گلی در لیگ یک؛ پدیده خط حمله تیم فوتبال خیبر خرم آباد بار دیگر برای تیمش درخشید و حالا کاندیدای اصلی آقای گلی این فصل از مسابقات لیگ یک به شمار می‌رود.

به گزارش ورزش عارف رستمی مهاجم 25 ساله خیبری‌ها که تجربه بازی در امیدهای سایپا را دارد و دوران سربازی خود را هم در نیروی زمینی گذراند، حالا به ستاره بی‌چون و چرای تیم عبدالله ویسی بدل شده و در خیبر در جستجوی کفش طلای لیگ دسته اول فوتبال ایران است و می‌خواهد این عنوان را از حمید کاظمی مهاجم باتجربه بادران برباید.

رستمی که تا پایان هفته بیست و دوم توانسته بود با به ثمر رساندن 9 گل در کنار علی فاتح از پارس جنوبی جم، مشترکا برترین گلزن لیگ یک باشد، شب گذشته و در جشنواره گل تیمش مقابل قشقایی شیراز، نقش اول را ایفا کرد و تعداد گل‌های خود در این فصل از مسابقات لیگ یک را دو رقمی کرد و حالا کاندیدای نخست آقای گلی لیگ یک به شمار می‌رود.

زوج آرش‌افشین و آقای گلی در لیگ یک

عارف رستمی که در کنار آرش افشین باتجربه روزهای خوبی را سپری می‌کند و زوج قدرتمندی را در خط حمله خیبر ساخته‌اند، شب گذشته دو گل از پنج گل خیبری‌ها در مصاف با قشقایی را به ثمر رساند تا اولین بازیکنی باشد که در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران بیشتر از 10 گل به ثمر رسانده و به تنهایی حالا با 11 گل، عنوان آقای گلی را در اختیار دارد.

مهاجم جوان خیبری‌ها امیدوار است تا با تداوم درخشش خود بتواند همچنان هم نقش اول موفقیت‌های خیبر با هدایت عبدالله ویسی بماند و هم این‌که گام به گام به دستاورد بزرگی چون آقای گلی مسابقات لیگ یک نزدیک‌تر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋