دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توماس توخل: آیا زیدان شما را فرستاده است؟

توماس توخل: آیا زیدان شما را فرستاده است؟

باید آماده بازگشت راموس باشیم؛ توماس توخل: آیا زیدان شما را فرستاده است؟؛ توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی امیدوار است تیمش با اعتماد به نفس برابر رئال مادرید راهی میدان شود.

به گزارش ورزش، چلسی با کسب تساوی 1-1 در دیدار رفت مقابل رئال مادرید در خانه حریف حالا از شانس بیشتری نسبت به این تیم برای صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان برخوردار است. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از این دیدار حساس حاضر شده و بازگشت سرخیو راموس به ترکیب رئال مادرید را برای حریف مهم توصیف کرد.

 

دیدار برابر رئال مادرید: "احساس می کنیم می توانیم قوی تر هم باشیم و چالش پیش روی ما این است که با همان انرژی و توان بازی رفت در میدان ظاهر شویم. این یک دیدار در مرحله نیمه نهایی و یک بازی حذفی است و فشار در جریان مسابقه طبیعی خواهد بود، پس باید با سطح قابل قبولی از باور و اعتماد به نفس در میدان حاضر شویم، در غیر این صورت هیچ شانسی برای صعود به فینال نداریم.

 

توماس توخل: آیا زیدان شما را فرستاده است؟

 

من مطمئن نیستم که رئال مادرید دوباره 2-3-5 بازی می کنند یا خیر و شاید آنها از سیستم 3-3-4 بهره بگیرند. در صورت رخ دادن این اتفاق اوضاع تغییر می کند. من معتقدم همه چیز معطوف به سبک بازی رئال مادرید نبوده و بلکه بسته به نحوه بازی ما است. آیا ما به اندازه کافی شجاع هستیم؟ آیا ما به اندازه کافی جسور هستیم؟

 

درس اصلی این است که ما می توانیم به خود اعتماد کرده و بدانیم حق مان بوده به در نیمه نهایی صعود کنیم. ما لیاقت حضور در این مرحله را داشته و در چنین سطحی ظاهر شده ایم. به فکر قهرمانی نبوده و ما کاملا روی دیدار رفت مقابل رئال مادرید، فولام و سپس این بازی متمرکز بوده ایم. این یک موفقیت بزرگ است و ما بسیار خوشحالیم. ما یک باشگاه هستیم و امیدوارم بازیکنانم بتوانند کار را به خوبی به پایان برسانند."

 

احتمال بازگشت سرخیو راموس به ترکیب رئال مادرید: "این سوال سختی است، زیرا من نمی دانم پاسخ چیست. آیا حضور راموس برای آنها موثر است؟ بله خیلی زیاد.  او کاپیتان موفق ترین تیم در سال های اخیر است، اما ما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

 

توماس توخل: آیا زیدان شما را فرستاده است؟

 

من فکر می کنم راموس در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و ما باید برای این موضوع آماده باشیم. چالش اصلی فراموش کردن نتیجه بازی رفت است. اگر در بهترین حالت خود باشیم، کسب پیروزی غیرممکن نیست و فلسفه چلسی همیشه موفقیت بوده است."

 

احتمال تغییر در ترکیب چلسی: "آیا زین الدین زیدان شما را فرستاده است؟ من دوست دارم در مورد سوال تان به شما کمک کنم، اما من هیچ اشاره ای به ترکیب نمی کنم. من ایده های خود را در ذهن دارم، اما در این حرفه برای مدتی طولانی است که کار می کنم و می دانم در آخرین جلسه تمرینی ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋