دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدیر دورتموند: تیم فصل بعد هالند را می دانم

یوآخیم واتسکه تردید ندارد که ارلینگ هالند یک فصل دیگر هم در دورتموند ماندنی است.

مدیر دورتموند: تیم فصل بعد هالند را می دانم

به گزارش ورزش، چندی پیش مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند توری اروپایی به راه انداختند و با مدیران چندین باشگاه بزرگ در اسپانیا و انگلیس دیدار کردند. گفته می شود مدیران بارسلونا و رئال مادرید پس از شنیدن مبلغ درخواستی هالند شوکه شده اند. سیتی، چلسی، لیورپول و یونایتد تیم های لیگ برتری بودند که رایولا با آنها نیز دیدار کرد.

تقریبا همه تیم های مدعی و بزرگ فوتبال اروپا دوست دارند که این بازیکن نروژی را جذب کنند اما دورتموند فعلا قصد فروش او را ندارد.

مدیر دورتموند: تیم فصل بعد هالند را می دانم

یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند در مصاحبه با بی بی سی و در مورد اینکه هالند فصل بعد کجا خواهد بود گفت:« این را 1 سپتامبر یعنی پایان نقل و انتقالات تابستانی 2021 متوجه خواهید شد. البته که می دانم فصل بعد او در چه تیمی بازی خواهد کرد و این تنها چیزی است که فعلا می توانم بگویم»

مدیر دورتموند: تیم فصل بعد هالند را می دانم

واتسکه ادامه داد:« ما هیچ تمایلی برای فروش هالند و دیگر ستاره های مان مثل جیدون سانچو نداریم. باشگاه های ثروتمند باید بدانند وقتی بازیکنی از ما را می خواهند، دو احتمال وجود دارد. اول اینکه می گوییم تمایلی به فروش نداریم و یا ممکن است قیمتی اعلام کنیم. ما در مذاکرات شفاف و صادق هستیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋