خواستار بهبود شرایط حرفه ای میزبانی هستیم؛ شکوری: هندیها میگویند بیمارستان شلوغ است؛ معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض شدید به میزبانی هندیها، می گوید تا ساعاتی دیگر پاسخ تست اعضای تیم در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.
به گزارش ورزش، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه در گفت و گویی در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران اظهار داشت: متاسفانه همانطور که پیشبینی میکردیم، با شرایط پیچیدهای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.
او در ادامه درباره چرایی طولانی شدن دریافت پاسخ تست های کرونا اضافه کرد: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تستها هستیم اما هر بار جواب میدهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، عنوان کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماسهای تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامهنگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تستها آماده میشود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان میکنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیریها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه میدهیم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس حرف هایش را با انتقاد از شرایط میزبانی هندی ها خاتمه داد: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفهایتری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.
پاسخ ها