دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قائدرحمتی: قلبم را به پشت بام ها فرستادم

روزهای خوبی در انتظار نساجی است؛ قائدرحمتی: قلبم را به پشت بام‌ها فرستادم!؛ هافبک نساجی مازندران گل سه امتیازی خود مقابل سایپا را تقدیم به هواداران تیمش کرد.

قائدرحمتی: قلبم را به پشت بام‌ها فرستادم

به گزارش ورزش، محمود قائدرحمتی در خصوص برتری نساجی مقابل سایپا اظهار کرد: پس از بازی جام حذفی شناخت بیشتری از این تیم پیدا کردیم و با آنالیز خوبی که آقای الهامی و کادر فنی تیم از سایپا داشتند، توانستیم نمایش بهتری از مسابقه قبل داشته باشیم و به غیر از یکی، دو صحنه، اجازه حمله به آنها را ندهیم.

او ادامه داد: سایپا تیم دونده و پُرتلاشی است که واقعا کار ما را سخت کرد، اما خدا را شکر با همت بازیکنان که هدفی غیر از سه امتیاز نداشتند، موفق شدیم از این بازی که خیلی بیشتر از ۶ امتیاز ارزش داشت، موفق بیرون بیاییم و مهم‌ترین برد فصل را کسب کنیم.

قائدرحمتی: قلبم را به پشت بام‌ها فرستادم

هافبک نساجی یادآور شد: دو برد مقابل سایپا در بهترین زمان ممکن برای ما اتفاق افتاد و قطعا می‌تواند در ادامه فصل روحیه ما را بالاتر ببرد تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به تماشاگران قول می‌دهیم روزهای خوبی در انتظار تیم محبوب نساجی است و نتایج متفاوتی از نیم‌فصل اول می‌گیریم.

قائدرحمتی درباره گلزنی در دو هفته اخیر لیگ برتر مقابل تراکتور و سایپا و شادی گلی که دیروز انجام داد، عنوان کرد: دیروز حق ما سه امتیاز بود و باید برنده می‌شدیم و من هم فقط زحمات بچه‌ها را تبدیل به گل می‌کنم. گل زدن فقط به من مربوط نیست و تک تک اعضای تیم در آن نقش دارند که خدا را شکر گل به نام من ثبت می‌شود. گل دیروز خیلی چسبید و به‌خاطر سختی و انتظاری که هواداران نساجی در این مدت کشیده بودند، به سمت آنها که در پشت‌بام‌ها ما را تشویق می‌کردند، رفتم و قلبم را برای آنها فرستادم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋