دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امینی: با توانایی های فنی پاشازاده در لیگ می مانیم

امینی: با توانایی های فنی پاشازاده در لیگ می‌مانیم

می‌خواهم با پیراهن ماشین سازی به روزهای اوجم برگردم؛ امینی: با توانایی های فنی پاشازاده در لیگ می‌مانیم؛ دروازه بان جدید ماشین سازی می گوید مقابل استقلال انگیزه زیادی برای کسب امتیاز دارند.

مهدی امینی در گفت و گو با خبرنگار ورزش درباره حضورش در ماشین سازی و انجام اولین بازی خود برای این تیم تبریزی بیان کرد: من از ابتدای فصل در پیکان از نظر جسمانی و آمادگی شرایط خوبی داشتم . به هر حال هر بازیکنی دوست دارد وقتی شرایطش خوب است بازی کند و برای یک دروازه بان هم سنگین است که نیمکت نشین شود. به همین خاطر در نیم فصل وقتی دیدم تصمیم کادرفنی پیکان استفاده از دروازه بان های دیگر است، من خواستم که جدا شوم. خوشحالم که به شهر تبریز آمدم و کنار مردم خونگرم این شهر هستم.امیدوارم همه با هم تلاش کنیم تا شرایط ماشین سازی را بهبود ببخشیم و در لیگ برتر بمانیم.


وی درباره انجام اولین بازی اش برای ماشین سازی در جام حذفی تاکید کرد: خوشحالم که برای تیم جدیدم بازی کردم. انگیزه زیادی برای حضور در لیگ برتر دارم. ما جام حذفی را چندان جدی نگرفته بودیم و اولویت مان لیگ برتر است. زمان زیادی نیست به ماشین سازی پیوستم و قطعا در آینده با هماهنگی ای که ایجاد می شود شرایط بهتری پیدا می کنم.


دروازه بان ماشین سازی با اشاره به شرایط تیمش در لیگ برتر و احتمال سقوط گفت: شک نکنید تیم ما به دسته پایین تر سقوط نمی کند. من تا به حال تجربه کار کردن با آقای پاشازاده را نداشتم. ایشان از نظر فنی یکی از بهترین مربیان است و با تدابیر و تاکتیک هایی که او در نظر می گیرد و همت و انگیزه بازیکنان شک نکنید در بازی های باقی مانده نتایج خوبی می گیریم و از انتهای جدول جدا می شویم. مطمئن هستم که با تجربه بالای آقای پاشازاده در لیگ برتر می مانیم.


کاپیتان سابق تیم ملی امید ادامه داد: انگیزه زیادی دارم تا دوباره به آن روزهای خوبم برگردم. من در تیم های بزرگی بازی کردم و خوشحالم که در تیم های ملی پایه و تیم امید کاپیتان بودم و سابقه بازی دارم. شک نکنید از ماشین سازی دوباره همان بازیکنی می شوم که همه انتظار دارند. قطعا به روزهای اوج خودم برمی گردم و امیدوارم لطف خدا هم شامل حالم شود و بتوانم توانایی هایم را بار دیگر نشان بدهم.


وی درباره بازی با استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر تاکید کرد: استقلال تیم بزرگی است. این تیم با حضور فرهاد مجیدی شرایط بهتری پیدا کرده و بازیکنانش روحیه بالایی دارند. قطعا کار سختی مقابل استقلال خواهیم داشت اما ما نیز انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم از تیم بزرگ استقلال امتیاز بگیریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم به نتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم.

امینی: با توانایی های فنی پاشازاده در لیگ می‌مانیم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋