دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عکس یادگاری میرزاپور در شب درخشش شاگردش

محمدصادق نادرپور شب گذشته نقش مهم و پر رنگی در رساندن تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی داشت.

به گزارش ورزش، یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، شب گذشته در استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که تلاش دو تیم نفت مسجدسلیمان و خیبرخرم آباد در پایان 120 دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اینکه خرم آبادی ها در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف خود شدند.


یکی از نکات قابل توجه در ترکیب خیبری ها، حضور محمدصادق نادرپور دروازه بان سابق پاس همدان درون چارچوب خرم آبادی ها بود. در حالیکه در تمامی هفده دیدار خیبر در دسته اول، این محمداحسان ضیایی بود که به عنوان سنگربان درون قفس توری خیبر ایستاده بود، اما در این دیدار سخت و دشوار که آنها باید مقابل یک تیم لیگ برتری قرار می گرفتند، عبدالله ویسی دست به یک تغییر بزرگ در ترکیب تیمش زد و با یک تصمیم شجاعانه، محمدصادق نادرپور را برای اولین بار در این فصل، به میدان فرستاد.


جالب اینکه این دروازه‌بان  روز گذشته  120 دقیقه مقابل مسجدسلیمانی ها موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد و توانایی هایش را در ضربات پنالتی نشان داد. نادرپور در پنالتی ها، دو ضربه سجاد جعفری و بهروز نوروزی فرد را مهار کرد تا خیبر با نتیجه 4 بر 3 از سد نفت مسجدسلیمان عبور کرده و راهی مرحله بعد شود.


ابراهیم میرزاپور سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 که به عنوان دستیار و مربی دروازه بان های خیبر در کنار عبدالله ویسی حضور دارد نیز نقش پر رنگی در درخشش نادرپور در ضربات پنالتی داشت و عملکرد خوب او نشان می دهد که میرزاپور طی تمرینات هفته گذشته، حسابی با شاگردش در این زمینه به تمرین پرداخته است.


خیبر که با حضور عبدالله ویسی قصد دارد در نیم فصل دوم لیگ دسته اول یه جمع تیم های مدعی بپیوندد، حالا خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی می بیند. آنها شب گذشته پس از کسب این پیروزی شیرین، عکس یادگاری گرفتند.

عکس یادگاری میرزاپور در شب درخشش شاگردش

عکس یادگاری میرزاپور در شب درخشش شاگردش

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋