دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روستایی: خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم

روستایی: خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم

جوانان پیکان استحقاق زیادی دارند؛ روستایی: خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم؛ مهاجم تیم پیکان تهران می گوید تیمش مقابل نفت آبادان شایسته برد بوده است.

به گزارش ورزش، امیر روستایی بعد از برد دو بر صفر پیکان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم. به خصوص در نیمه اول که عالی بودیم. در تعطیلی لیگ روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم و خداراشکر دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کردیم و پیروز شدیم.


وی ادامه داد: ما تا قبل از اینکه گل بزنیم، سوار بر بازی بودیم. بعد از گل کمی عقب کشیدیم که طبیعی بود. خداراشکر توانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم و پیروز شویم.


مهاجم پیکان درباره آینده تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما را می بینید. نفرات جوان زیادی داریم. باتجربه های خوبی هم داریم و امیدوارم کنار یکدیگر نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کنیم.


روستایی که در تیم ملی امید شاگرد زلاتکو کرانچار بوده، درباره درگذشت این مربی کروات تاکید کرد: قبل از بازی این خبر را شنیدم و خیلی ناراحت شدم. کرانچار جزو بزرگ ترین مربیان خارجی بود که به ایران آمد. خیلی چیزها از او یاد گرفتم و باورم نمی شود که چنین اتفاقی برایش رخ داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋