دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشین همچنان می درخشد (عکس)

آرش افشین در دوئل رامهرمزی ‌های لیگ یک توانست گوی سبقت را از عبدالله ویسی برباید و از عوامل اصلی سه امتیاز تیمش لقب گرفت.

به گزارش ورزش، شهرداری آستارا روز گذشته موفق شد تا در برابر خیبر خرم آباد پیروز شود و امتیازات خود را به عدد ۲۴ برساند تا در رده چهارم قرار بگیرد و تنها به دلیل تفاضل گل نتواند خود را تا رده دوم  بالا بکشد.

آرش افشین مهاجم سابق استقلال و فولاد پس از یک سال و نیم دوری از فوتبال به شهرداری آستارا پیوسته و در این چند بازی درخشان ظاهر شده است. وی روز گذشته برابر تیم عبدالله ویسی قرار گرفت، سرمربی سابق قهرمان ایران که همشهری‌ افشین است اما هیچگاه به عنوان شاگرد و مربی در کنار هم نبوده‌اند، درخشش روز گذشته افشین باعث شد تا چه ویسی و چه بسیاری دیگر حسرت داشتن وی را بخورند.

افشین همچنان می‌درخشد (عکس)

افشین همچنان می‌درخشد (عکس)

گل اول شهرداری آستارا روی ریباند ضربه سر زیبای آرش افشین توسط سعید دلاور به ثمر رسید و ۷ دقیقه بعد با یک پاس زیبا جابر نصیری را در موقعیت عالی قرار داد تا وی قدر پاس افشین را بداند و گل دوم را بزند تا یک پیروزی شیرین برای شاگردان پایان رأفت رقم بخورد. افشین با حضورش در آستارا این تیم را از میانه جدول به یکی از مدعیان اصلی صعود تبدیل کرده است

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋