دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیولی به ما یاد داد چگونه پیراهن میلان را به تن کنیم

تمجید بن‌ناصر از پیولی و زلاتان؛ پیولی به ما یاد داد چگونه پیراهن میلان را به تن کنیم؛ اسماعیل بن ناصر، هافبک میلان، معتقد است که استفانو پیولی، سرمربی این تیم، روحیه تیمی مورد نیاز روسونری را به این تیم آورده است.

پیولی به ما یاد داد چگونه پیراهن میلان را به تن کنیم

به گزارش ورزش، هافبک الجزایری میلان می گوید که باخت 5-0 برابر آتالانتا در سال 2019 برای روسونری نقطه عطفی بوده است.

بن‌ناصر گفت: "پس از آن شکست ما بین خودمان بسیار به مکاشفات روحی پرداختیم و از آن مخمصه بیرون آمدیم. سرمربی می داند که تیم را چطور اداره کند، او با ما بسیار نزدیک است، همیشه از ما می پرسد که آیا خسته شده ایم؟ رو به راهیم یا از این قبیل چیزها...

او با خود آن روحیه تیمی را به جمع ما آورده که شاید پیش از این به اندازه کافی نداشتیم و به ما آموخته تا چطور پیراهن این تیم را به شایستگی بپوشیم."

 

پیولی به ما یاد داد چگونه پیراهن میلان را به تن کنیم

 

بن‌ناصر این فصل به دلیل مصدومیت همسترینگ یک ماه و نیم از میادین به دور بود و هافبک میلان اکنون راجع به این تجربه نیز صحبت کرده است. بن ناصر افزود: "این اولین مصدومیت من بود که باعث شد نتوانم برای مدتی طولانی بازی کنم. اما احساس خوبی راجع به بهبودم دارم."

 

این بازیکن 23 ساله به خاطر تعداد کارت های زرد زیادی که فصل پیش در سری آ دریافت کرده است، معروف است. بن ناصر در 31 بازی 14 بار از داوران اخطار گرفت و با کارت زرد جریمه شد.

 

پیولی به ما یاد داد چگونه پیراهن میلان را به تن کنیم

 

او در این باره اضافه کرد: "من خیلی روی نواقصم کار می کنم. کمی زیادی پرخاشگر و خشن بودم. فکر نمی کردم. با راهنمایی های ابراهیموویچ خیلی زود یاد گرفتم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋