دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفت مسجدسلیمان بدون حسینی تمرین کرد

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بدون حضور سرمربی خود به تمرین پرداختند.

نفت مسجدسلیمان بدون حسینی تمرین کرد

به گزارش ورزش، نفت مسجدسلیمان که سال گذشته با مشکل مالی شدید مواجه بود و به همین دلیل در پایان فصل مهدی تارتار را از دست داد، در لیگ بیستم نیز شرایط بحرانی را سپری می‌کند و هنوز نتوانسته از وضعیت بدی که طی یک سال اخیر در آن گرفتار است، خارج شود.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان به تهران یا اهواز برنگشتند و طی دو روز اخیر کارشان را در کرمان دنبال کردند و بازیکنان این تیم در سردرگمی عجیبی قرار داشتند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از گذشت سه روز از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر که در سیرجان برگزار شد، امروز برای بازیکنان این تیم پرواز کرمان به اهواز را گرفت تا این تیم در خانه تمریناتش را دنبال کند.

از سوی دیگر، سید مجتبی حسینی که پس از دیدار روز جمعه مقابل گل‌گهر سیرجان به تهران سفر کرده و گفته شده مذاکراتی هم با ذوب‌آهن انجام داده، همچنان دور از تمرینات این تیم است و به نظر می‌رسد حاضر به ادامه همکاری با نفتی‌ها نباشد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان امروز پس از پروازی که از کرمان به اهواز داشتند، به شهر مسجدسلیمان سفر کردند و بلافاصله یک جلسه تمرینی را در زمین نفتون برگزار کردند که البته در این جلسه تمرینی هم مجتبی حسینی حضور نداشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋