دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستون تازه ورزش؛ برگی از تاریخ (عکس)

خاطرات گذشته ورزشی از مردان و تیم هایی که چندین دهه قبل برای این مملکت افتخار آفرینی کردند همیشه جذاب و خواندنی است .خاطرات کسانی که جزئی از تاریخ این ورزش هستند و روزگاری عکس و مطالبشان در مجلات هفتگی و ... به وفور یافت می شد.

به گزارش"ورزش "، برگی از تاریخ نام مطلبی است که قرار است  به صورت روزانه در سایت ورزش برای شما عزیزان تهیه و ارائه گردد. یادآوری اخبار و تصاویری از دهه های 50و 60و اوایل دهه 70که دنیای خبری محدود به دو مجله هفتگی دنیای ورزش و کیهان ورزشی بود و روزهای شنبه تا ساعت 9صبح در دکه های مطبوعاتی اثری از آنها دیده نمی شد و هرکس نسخه ای از آنها را داشت تا آخر هفته به تمامی اهل محل و دوستان آن شماره را قرض می داد و دوباره روز از نو و هفته ای دیگر.این داستان کسانی  بود که این روزها گرد پیری را در چهره شان می شود دید و ما قرار است مروری کنیم خاطرات نوستالژی نسلی را که بدون توجه به تمامی مشکلات، ورزشگاه ها و سالن های ورزشی را پر می کردند و عاشقانه قهرمانان آن روزها را تشویق می کردند. قبل از هر چیز برای شروع تشکر ویژه داریم  از آقای یعقوب تیموری که با گردآوری این گنجینه زیبا داشته های خود را از طریق ورزش  با شما همراهان عزیز به اشتراک می گذارند تا آنچه را که در نسل های گذشته اتفاق افتاده است ببینیم و به خاطر بسپاریم و مرور کنیم. لحظات شیرین و تلخ ورزش ایران در این سالها کم نبوده و ما با هم قرار است مرور کنیم دنیای پر از خاطره و جاودانه ورزش را در جای جای ایران و به یاد بیاوریم مردان و زنانی  را که روزگاری حرف اول ورزش این مملکت را می زدند و این روزها کمتر به یادآنها هستیم. این تنها کاری است که از ما برمی آید تا بمانیم در کنار خاطره سازانی که به خاطره ها پیوستند.(محمدرضا تقی خانی)

ستون تازه ورزش؛ برگی از تاریخ (عکس)

ذوالفقارنسب : اگر بگذارندمن استقلال قهرمان می کنم!!

بهمن 1371 و گفته دکتر بیژن ذوالفقارنسب و گلایه از اطرافیان که نمی گذارند نفس راحتی بر روی نیمکت بکشد و نمی خواهند  استقلال قهرمان شود.28سال قبل مربی آن روزهای استقلال گفته هاش شبیه سخنان  این روزهای محمود فکری است .فکری هم خیلی صریح در رسانه های تصویری و نوشتاری از کسانی سخن می گوید که برای شنوندگان قابل تشخیص نیستند. حرف های سرمربی این روزهای استقلال عین حرفی است  که دکتر ذوالفقارنسب در آن سالها  گفته بود و نگارنده مطلب در آن سالها به کنایه از آن سخن گفته بود.نه محمود فکری و نه ذوالفقارنسب هیچکدام از شخصی  خاص  و یا جریانی که اشخاص آن را هدایت می کنند صریحا پرده برداری نکردند و این داستان همچنان در استقلال  ادامه دارد،زنجیری خود ساخته و  بسته شده به پاهای تیم  که جلوی حرکت مناسب و شاداب  استقلال را می گیرد.


ذوالفقار نسب با سابقه بازی در پاس تهران  از سال  54تا 58 یکی از مدافعان پرسپولیس بود و هیچگاه در این تیم مربیگری نکرد. او با توجه به رابطه خوبش با مرحوم پورحیدری مدت بسیار کمی سر مربی استقلال بود و در این تیم  نتیجه خوبی نگرفت و زود از این تیم جدا شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋