دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عبدیان: با شکوری قهر نبودم که آشتی کنم

تساوی در دربی که پاداش ندارد؛ عبدیان: با شکوری قهر نبودم که آشتی کنم؛ عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد تساوی در دربی پایتخت پاداشی برای اعضای تیم به همراه ندارد.

عبدیان: با شکوری قهر نبودم که آشتی کنم

به گزارش ورزش، مهدی عبدیان بعد از تساوی دو بر دو استقلال و پرسپولیس درباره اینکه گفته بود تیمش 3 بر صفر برنده می‌شود، بیان کرد:‌پیش‌بینی کرده بودم ، نگفته بودم که می‌بریم.


وی درباره شرایط استقلال در این مسابقه تاکید کرد: از عملکرد استقلال راضی نیستم. به هر حال بازی است و یک زمانی گره می‌خورد. من قدرت تیمی استقلال را بالا دیدم. ضمن اینکه بازی رئال و بارسا هم هرکسی پیش‌بینی می‌کند و قرار نیست همان نتیجه رخ بدهد.


عضو هیات مدیره استقلال درباره آشتی اش با ابراهیم شکوری در جایگاه ویژه گفت: ما قهر نبودیم. درباره پست‌ها هیچ صحبت نکردیم. شکوری قبل از بازی درباره داوری صحبت کرد و من هم جوابش را دادم.


عبدیان درباره عملکرد داور دربی 94 عنوان کرد: من از داوری راضی نبودم. البته کارشناس نیستم و باید کارشناسان نظر بدهند.


عضو هیات مدیره استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که به تساوی استقلال در دقایق پایانی، پاداشی تعلق می‌گیرد یا نه، گفت: تساوی پاداش ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋