دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برگزاری بازی اوساسونا رئال مادرید در هاله ای از ابهام

گزارش آاس؛ برگزاری بازی اوساسونا-رئال مادرید در هاله ای از ابهام؛ رئال مادرید طبق برنامه شنبه شب باید در پامپلونا به مصاف اوساسونا برود ولی مشخص نیست که این بازی در زمان مقرر به انجام برسد.

برگزاری بازی اوساسونا رئال مادرید در هاله ای از ابهام

به گزارش ورزش، رئال مادرید در هجدهمین بازی فصل خود در لالیگا روز شنبه ساعت 21 به وقت محلی باید در زمین اوساسونا به میدان برود. دیداری حساس که سه امتیازش برای هر دو تیم حیاتی است.

در یکی دو روز اخیر هوای بسیاری از شهرهای اسپانیا سرد و برفی است و امروز در مادرید نیز شاهد بارش برف بودیم.

برگزاری بازی اوساسونا رئال مادرید در هاله ای از ابهام

روز شنبه پامپلونا برفی خواهد بود و احتمال بسته شدن فرودگاه این شهر نیز وجود دارد. به همین دلیل اتحادیه لالیگا امروز از باشگاه رئال درخواست کرد که برای فردا صبح(جمعه) بلیت به پامپلونا رزرو کند. رئال معمولا وقتی ساعات شبانگاهی در زمین حریفان بازی دارد، صبح روز مسابقه به آن شهر سفر می کند ولی به دلیل شرایط خاص  پامپلونا درخواست لالیگا را پذیرفته و کاروان این تیم فردا راهی این شهر خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که شدت بارش برف اجازه برگزاری بازی در روز شنبه را خواهد داد یا خیر و احتمال تعویق بازی به روز یکشنبه وجود دارد.

برگزاری بازی اوساسونا رئال مادرید در هاله ای از ابهام

10 سال پیش اتفاقی مشابه برای بارسلونای پپ گواردیولا رخ داد. بارسا روز بازی با اوساسونا و در هوای برفی به  پامپلونا پرواز کرد ولی به دلیل بسته بودن فرودگاه نتوانست به موقع به بازی برسد. بارسلونا یک ساعت پس از زمان بازی در ورزشگاه حاضر شد و تنها به دلیل دوستی آنتونیو کاماچو سرمربی وقت اوساسونا با پپ گواردیولا و لطف او به بارسا بازی با تاخیر برگزار شد. طبق قانون اگر تیمی نیم ساعت دیرتر به ورزشگاه بیاید، بازی را 3-0 بازنده می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋