دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شرایط ماهسون برای برگزاری کنسرت در ایران مشکل ساز شد

ماهسون کیرمیزی‌گل را نسل‌های پیشین با آن کلیپ خاطره‌انگیز "بلالم" به یاد می‌آورند، آهنگ و کلیپ فوق‌العاده غمگینی که در حسرت یک عشق از دست رفته خوانده شده بود و سال‌ها در ایران وایرال شد.

برترین‌ها: ماهسون کیرمیزی‌گل را نسل‌های پیشین با آن کلیپ خاطره‌انگیز "بلالم" به یاد می‌آورند، آهنگ و کلیپ فوق‌العاده غمگینی که در حسرت یک عشق از دست رفته خوانده شده بود و سال‌ها در ایران وایرال شد. او تا همین امروز در حافظه موسیقایی ایرانی‌ها زنده مانده، چهره زیبایش، صدای خواستنی‌اش و البته کاراکتر محجوبش او را در ایران به شدت محبوب کرده، نه به اندازه تاتلیس، ابرو و یا امراه، اما اندازه خودش طرفدار دارد.

طرفداران پزشکیان به خاطر یک استوری ناقابل، یقه‌ها دریدند

حالا اظهارنظر روز گذشته‌اش درباره "پزشکیان" جنجال زیادی به پا کرده، گفته که اگر پزشکیان به حقوق زنان ایرانی توجه کند، کنسرت رایگان در ایران برگزار خواهد کرد، برخی از نوع‌دوستی ماهسون ذوق‌زده شده‌اند و برخی دیگر این اظهارات او را دخالت تلقی کرده‌اند، مثلا کامران بارنجی که اتفاقا خیلی هم طرفدار پزشکیان بوده است و خودش هم آذری زبان است، در نقد ماهسون نوشته: یک خواننده ترکیه‌ای جسارت کرده و به مسعود پزشکیان درباره مسائل زنان ایران پیام داده است.ماهسون اگر خیلی شهامت دارد درباره تورم،فشارهای سیاسی،وضعیت زندانیان و صدها مسئله دیگر ترکیه بنویسد.مثلا در استوری‌اش از اردوغان درباره مرگ ناگهانی احمد کایا خواننده همزبان کُردش سوال کند.

ایرانی‌ها ماهسون را دوست دارند

نکته اما اینجاست که شکل برخورد افرادی مثل کامران بارنجی خیلی دلچسب به نظر نمی‌رسد، کما اینکه یک خواننده‌ای که در فرهنگ ایرانی‌ها سهم دارد، می‌تواند اظهارنظر کند و با این برخوردها، ما راه تبادل فرهنگی را می‌بندیم و اینکه سریعا پاسخ یک استوری را با کلماتی مانند "حق دخالت نداری" پاسخ بدهیم، جلوی گردش فرهنگ‌ها را می‌گیریم.

طرفداران پزشکیان به خاطر یک استوری ناقابل، یقه‌ها دریدند

البته افرادی مصل ماهوسن که در فرهنگ و هنر ایرانی جای خود را باز کرده‌اند کم نیستند. مثلا فرض کنید به جای ماهسون، ابراهیم تاتلیس چنین صحبت‌هایی را بر زبان جاری می‌کرد. آن وثت جناب بارنجی چگونه می‌خواست مقابل طرفدارانش ایستادگی کند؟ به هر حال قبل از بیان هر چیزی باید کمی فکر کرد. حتی شاید بهتر باشد انسان‌ها به جایگاه اجتماعی خودشان باقی افراد هم نگاهی بیاندازند. 

این که مقابل خواست بخش زیادی از جامعه همواره بخواهیم قد علم کنیم و به دلایلی که خودمان می‌پسندیم بخوتاهیم چیزی را مردم سلب کنیم در هیچ قاموسی نمی‌گنجد. اصلا ماهسون اگر هم به فکر منافع مالی حاصل از کنسرت ایران باشد (که احتمالا نیست) باز هم مورد وثوق بخشی از ایرانی‌هاست که با موسیقی زندگی می‌کنند.

واکنش کاربران چیست؟

* کاربری به نام هما توئیت زد: اصلh به خاطر این قول و درخواست ماهسون هم که شده پزشکیان اولین اولویتش رو زنان قرار میده :)) من دیگه تازگیا به همه چی مشکوکم حتی استوری ماهسون! :))

* علی از فعالان مجازی با کنایه نوشت: ای کاش ماهسون از پزشکیان میخواست تغذیه رایگان دانش آموزان سراسر کشور را بر گردونه ببینه میتونه یا نه!

* نیلوفر نیز  در نقد این درخواست گفت: جدا از این استوری من خیلی ماهسون رو دوستش دارم و داشتم یادمه بچه که بودم آرزو میکردم ترکیه زلزله بیاد و ماهسون آواره بشه و پناه بیاره ایران و دیگه از ایران نره! خنگ بودم و زودباور.

طرفداران پزشکیان به خاطر یک استوری ناقابل، یقه‌ها دریدند

* آرش هم نظر متفاوتی دارد: الان ماهسون خوبه؟ ترکیه ای هست هاااااا بعد استانبول بده؟ مموتی اونجاست. بذارید قدرت دست بگیرید بعد تناقضات روتین رو علنی کنید!

* اکانت توئیتری فیلسوف عصبانی هم نظر داد: آقای ماهسون عزیز! شما درترکیه سایه ندارید لذا نمیدونی واژه دولت در سایه یعنی چی! اگر آقای پزشکیان هم بخوادکاری کنه که زنهای ایرانی به جایگاه وحق قانونی خود برسند، این دولت در سایه است که هرگز اجازه اینکار را نخواهد داد. تازه به شما هم مجوز کنسرت نمیدن!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋