دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سبایوس: هدف من بازگشت به سانتیاگو برنابئو است

دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی که به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال رفته است، قصد ندارد بعد از پایان فصل 2021-2020 در این تیم بماند.

سبایوس: هدف من بازگشت به سانتیاگو برنابئو است

به گزارش ورزش، دنی سبایوس، بازیکن اسپانیایی آرسنال، تمدید قرارداد و ادامه حضور در امارات استادیوم را رد کرد. قرارداد او که به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال آمده، تابستان به پایان می‌رسد.

سبایوس در تابستان 2019 به صورت قرضی و برای یک فصل از مادرید به آرسنال پیوست و در 37 مسابقه در تمام رقابت‌ها برای توپچی‌ها به میدان رفت. آنها در لیگ برتر هشتم شدند و با چهاردهمین قهرمانی در FA Cup رکورد خود را بهبود بخشیدند.

سبایوس: هدف من بازگشت به سانتیاگو برنابئو است

او پیش از تمدید قراردادش با آرسنال برای فصل 21-2020 برای مدت کوتاهی به مادرید بازگشت و از آن پس همیشه نقشی کلیدی در برنامه‌های میکل آرتتا، مربی آرسنال، داشته است.

بازیکنان آرتتا پس از شروعی ضعیف، حالا به نظر می‌رسد که ورق را برگردانده‌اند و این مربی جوان در اولین گام‌های پروژه بلندمدتش برای توپچی‌هاست.

هر چند به نظر می‌رسد سبایوس قرار نیست شاهد شروع عصر جدید آرسنال با آرتتا باشد، چرا که او همچنان به دنبال رویای موفقیت در سانتیاگو برنابئو است.

سبایوس در رابطه با تمدید قرارداد با آرسنال و موقعیت فعلی‌اش در تیم گفت: "برای سومین سال بازیکن قرضی باشم؟ نه. هدف من بازگشت به رئال مادرید و تبدیل شدن به بازیکنی مهم در بهترین باشگاه جهان است. هر چند باور دارم که روزی به اینجا باز می‌گردم تا محبتی که هواداران به من نشان دادند را پاسخ دهم.

میکل آرتتا مربی است که با من هماهنگی زیادی دارد. او در همین پستی که من الان بازی می کنم بازی می‌کرده و دوست دارد وقتی ما توپ‌ربایی می‌کنیم رو به جلو بازی کنیم.

لیگ برتر از نظر تاکتیکی کمی عقب است اما بیشتر قدرتی و فیزیکی است. موقعیت شماره هشت در زمین، برای من ایده‌آل‌ترین موقعیت است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋