دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قسط کی روش عقب می ماند، سراغ زنوزی می آمدند

قسط کی‌روش عقب می‌ماند، سراغ زنوزی می‌آمدند

سرمربی موقت ماشین سازی به انتقاد از برنامه فوتبال برتر و مجری آن پرداخت.

به گزارش ورزش؛ محمد سعید اخباری، سرمربی موقت ماشین سازی در حاشیه نشست خبری پس از بازی امروز تیمش مقابل سپاهان و بعد از صحبت در خصوص مسائل فنی بازی صحبت هایی را در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر انجام داد که بسیار جالب بود.


نمی دانم چرا حق الناس و عدالت را رعایت نمی کنند

گله ای دارم از دوست خوبم آقای میثاقی که شب قبل برنامه فوتبال برتر را روی آنتن برد. نمی دانم چرا حق الناس و عدالت را رعایت نمی کنند. شب بازی به این مهمی ما ایشان ویژه برنامه ای را برای بررسی اتفاقات بازی گذشته مان به شکلی که خودشان جهت دادند، پخش کردند. دوربین اختصاصی برای مصاحبه با تیم حریف برده بودند که مشخص بود به چه صورت است. اگر عدالت را رعایت می کردند باید یک دوربین هم می فرستادند به سمت تیم پرهوادار ماشین سازی. 

علاقه به مردم آذربایجان را بهتر است در عمل هم نشان بدهی

ما هواداران باکلاس و فوتبال فهمی داریم که خودشان متوجه همه چیز هستند. آقای میثاقی عزیز که می آیی و در مورد مردم آذربایجان، هواداران خوب ماشین و تراکتور صحبت می کنی این ها را بهتر است در عمل هم نشان بدهی. من خودم دو هفته پیش شخصا به ایشان پیغام دادم که بیایم و صحبت کنم اما جوابی دریافت نکردم. نمی دانم ریشه و دلیل این دشمنی ها و لجبازی ها به چه صورتی است؟!

زمانی که قسط پول کی روش عقب می ماند سراغ زنوزی می رفتند

 آقای زنوزی قبلا مالک ماشین سازی بودند و این باشگاه اینک در مرحله واگذاری است و در حال حاضر مالک تراکتور هستند. ایشان از جیب شان هزینه می کنند برای این استان و این مردم؛ آیا دلیل اعتراض تان این است که برای تیم ملی پرواز اختصاصی گذاشتند یا سبقه کارهای ایشان برای فوتبال ملی جدای فوتبال آذربایجان؟! نمی دانم چرا یادشان رفته زمانی که قسط پول کی روش عقب می ماند سراغ آقای زنوزی می رفتند، هر جایی اتفاقاتی می افتاد آقای زنوزی کمک حال فوتبال ملی بود.

کاملا مشخص بود که چه تیمی برای بزن بزن آمده بود

ایشان در ویژه برنامه ای که در خصوص فشردگی مسابقات پخش کردند حتی یک کلمه هم در مورد اینکه تیم ماشین سازی روز جمعه بازی داشته و در حالی که ابلاغ خود آقای سهیل مهدی این بوده که چهارشنبه بازی خواهیم داشت دوباره بازی مان را به سه شنبه می اندازند. ولی ما آمدیم و بازی مان را انجام دادیم. حق این بود که بخاطر مردم آذربایجانی که شما از آنها دم می زنید یک کلمه هم به این موضوع اشاره می کردید. دو صحنه از خطاهای بازی با نفت مسجد سلیمان را نشان دادید و کاملا مشخص بود که چه تیمی برای بزن بزن آمده بود. دو تا خطایی که بدون توپ بازیکن ما را زدند و بعد کادر فنی شان می آیند و مصاحبه می کنند که ما مظلوم بودیم. ما هم از نیمکت شان فحش شنیدیم و هم بازیکنانمان کتک خوردند. یک دوربین هم می آوردند برای ما شاید ما هم حرف هایی داشتیم. در چنین شرایطی بود که ما مقابل تیم بزرگ سپاهان به میدان رفتیم!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋