شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پیش بینی دادکان از سرنوشت تراکتور و زنوزی

بعد از باخت تراکتور در جام حذفی مقابل تیم مس رفسنجان و از دست رفتن یک فرصت دیگر برای کسب جام، هواداران تیم تبریزی برای نخسین بار تندترین شعارها را علیه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه سر دادند.

روزنامه اعتماد: بعد از باخت تراکتور در جام حذفی مقابل تیم مس رفسنجان و از دست رفتن یک فرصت دیگر برای کسب جام، هواداران تیم تبریزی برای نخسین بار تندترین شعارها را علیه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه سر دادند. شعارهایی که در کنار حواشی همیشگی تیم باعث شد زنوزی اعلام کند باشگاه را خواهد فروخت و دیگر تیمداری نمی‌کند.

در روزهای گذشته حتی گفته شد مجمع باشگاه نیز تشکیل شده و مقدمات فروش باشگاه فراهم شده است. هرچند در این مسیر پیچ‌ و خم‌هایی وجود دارد که ممکن است باعث شود این امر به تاخیر بیفتد یا حتی تا زمانی غیرمشخص منتفی شود اما پر واضح است که زنوزی دیگر علاقه‌ای به تیمداری در تبریز ندارد. این اتفاق ما را به یاد پیش‌بینی دو سال قبل محمد دادکان از سرنوشت باشگاه تراکتور و زنوزی انداخت که در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح شده بود. محمد دادکان، رییس پیشین فدراسیون فوتبال در آن گفت‌وگو برای نخستین بار افشا کرد که زنوزی پیشنهاد مدیریت باشگاه تراکتور را به او کرده بود اما این پیشنهاد مورد موافقت دکتر دادکان قرار نگرفت.  دادکان در این رابطه به اعتمادآنلاین گفته بود: «تیمی به من پیشنهاد داد که بیا همه‌ چیز در اختیارت می‌گذارم و تو تیم ما را بچرخان. تیم تراکتور؛ آقای زنوزی به من گفت بیا اینجا و تراکتور را بچرخان. قبل از آقای زنوزی هم آقای هدایتی به من این پیشنهاد را داده بود. اینها را که می‌گویم با شاهد است.»

پیش‌بینی دادکان از سرنوشت تراکتور و زنوزی

دادکان ادامه داد: «من جواب دادم آبرو و آرزویت را می‌گذاری و می‌روی. این حرفی است که به آقای رویانیان هم گفته بودم. نه به آرزویت می‌رسی آقای زنوزی، آقای هدایتی، آقای رویانیان و نه به آبرویت. آبرو و آرزویت با هم می‌روند. این را آن زمان یک روزنامه تیتر کرد. جدیدا به او گفتم غیر آبرو و آرزو، سلامتی‌ات را هم می‌گذاری. شما مال این کار نیستی. آمدی و دوست داری از همان پله اول بروی بالا. همه‌شان را می‌گویم. چهار تا روزنامه جمع می‌شوند و عکست را صبح می‌اندازند و می‌گویند خوش آمدی! پس‌فردا با تو جلسه می‌کنند و تیمت را او می‌چیند. پول‌هایت را هم می‌گیرد. آبرویت را هم می‌برد و آرزویت را هم.»

دادکان در ادامه با درخواست اینکه این صحبت‌ها پخش شود، گفت: «پول‌ها را کجا خرج کردید آقای هدایتی؟! چه شد؟ آقای رویانیان چه شد؟» دادکان در پایان این بخش از صحبت‌هایش تصریح کرد: «شما بنشینید و پایان آقای زنوزی در تراکتور را هم ببینید.» به این ترتیب و با شرایط حال حاضر تراکتور مشخص شد یکی دیگر از پیش‌بینی‌های این مدیر باتجربه فوتبال کشورمان به حقیقت پیوسته است.  حال باید دید در روزهای آینده سرنوشت باشگاه پرطرفدار تراکتور چه خواهد شد. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد، آقای زنوزی نزدیک به 550 میلیارد تومان در این فصل برای باشگاه هزینه کرده است. رقمی سرسام‌آور که البته عایدی خاصی برای باشگاه نداشت. سرمربی خارجی و گرانقیمت باشگاه در میانه راه و در حالی که فرصت کسب عنوان قهرمانی از دست رفته بود از این تیم جدا شد و سرمربی موقت تیم هم فرصت تصاحب جام حذفی را از دست داد.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋