دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجتبی حسینی: این تیم پول ندارد

سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید ما به برنامه ‌ریزی لیگ اعتراض نداریم چون به این وضع عادت کردیم و پوست‌مان کلفت شده است.

مجتبی حسینی: این تیم پول ندارد

به گزارش ورزش، مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با رادیو تهران در مورد اتفاقات رخ داده در تبریز و بازی با ماشین سازی صحبت کرد و در مورد برنامه ریزی لیگ برتر نیز می گوید که آنها به این وضعیت عادت کرده اند.


حسینی در مورد وضعیت نفت مسجدسلیمان گفت: علی رغم اینکه مردم این شهر به تیمشان علاقه دارند اما در نفت مسجدسلیمان مشکلات ساختاری زیادی وجود دارد. ما کار را دیرتر از سایر تیم ها شروع کردیم و تقریبا 95 درصد بازیکنان تیم جدا شده بودند. سعی کردیم با تست گیری یک تیم خوبی درست کنیم که خدا را شکر بازیکنان جوان خوبی را پیدا کردیم و امیدواریم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم.


درباره مشکلات موجود در این تیم گفت: مسئولین اینجا به ما کمک می کنند. در بحث سفر و اقامت در هتل مشکلی نداریم. اما مشکل اصلی ما مربوط به زمین تمرین است. حقیقت این است که در این تیم پول نیست.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه از لحاظ مالی به این تیم کمک می شود یا خیر گفت: در ابتدا وزارت نفت اجازه تیمداری را ندادند و در آخرین لحظه با این مسئله موافقت کردند. بچه های ما نزدیک به 20 درصد از قراردادشان را گرفته اند. مانند تیم های دیگر مبالغ قراردادها بالا نیست. مسئولین واقعا به تیم کمک می کنند تا روند خوب باشگاه حفظ شود.


وی ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم و به آنها گفته ام به فکر پیشرفت باشند. آنها فرصت خوبی دارند تا در بالاترین سطح فوتبال کشور خودشان را نشان دهند و در کل از نظر مسائل حاشیه ای مشکلی نداشتیم و تیم خوبی در اختیار داریم ولی امیدواریم این مشکلات حل شود.

مجتبی حسینی: این تیم پول ندارد


وی درباره اینکه آیا باشگاه نفت مسجدسلیمان به نوع برنامه ریزی بازی های لیگ اعتراضی دارند یا خیر گفت: ما آنقدر که به این مسائل عادت کرده ایم که پوستمان خیلی کلفت شده است و حتی اگر 3 روز یکبار هم برای ما بازی بگذارند، مشکلی نداریم.


حسینی درباره اتفاقات پس از بازی با ماشین سازی گفت: من در نشست خبری هم گفتم اتفاق خاصی نیفتاد. هر دو تیم تحت فشار بودند و ماشین سازی نیز برای شکست ما به میدان آمده بود. در حین بازی یک سری درگیری های لفظی بین بازیکنان رخ داد. دروازه بان ما که کاپیتان تیم است برای آرام کردن جو وارد شد که درگیری کوچکی بین او و بازیکن ماشین سازی به وجود آمد که سریع داستان جمع شد و نمی دانم چرا اینقدر به این قضیه پرداخته می شود.


او ادامه داد: بازیکنان تیم جوان هستند و بی تجربگی کرده اند و به نظر من نباید با آنها برخورد شود. باید به آنها یاد بدهیم که فوتبال برد و باخت دارد تا بتوانند خودشان را کنترل کنند. اگر آنها بخواهند در سطوح بالاتری بازی کنند، اتفاقات بدتری برایشان رخ می دهد.


سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد بازی هفته آینده این تیم در برابر پیکان نیز گفت: پیکان تیم خیلی سختکوشی است. من بازی های قبلی این تیم را نگاه می کردم. آنها تقریبا مانند تیم خود ما هستند. آنها خط دفاعی خوبی دارند و خوب و با برنامه بازی می کنند. به نظر من بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋