دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارسال پیتزا برای تشکر از کادر درمان (عکس)

آنتونی رودیگر به سبک متفاوتی از کادر پزشکی مشغول به فعالیت در آلمان تشکر کرده است.

به گزارش ورزش، در یک سال اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا، کادر پزشکی و پرستاران در سراسر دنیا مشکلات زیادی را متحمل شده و در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر قرار گرفته اند. آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی امروز با ارسال پیتزا به چند بیمارستان مختلف، به سبک خودش از این قشر زحمت کش تشکر کرده است.

 

آنتونی رودیگر برای 420 پرستار و پزشک در 13 بیمارستان مختلف به خرج خودش غذا سفارش داده و برای آنها پیتزا ارسال کرده است. آنتونی رودیگر 27 ساله، شهرها و مناطقی را انتخاب کرد که میزان ابتلای بیماران به ویروس کرونا زیاد بوده و این بیماری بیشتر گریبان شرق آلمان را گرفته است.

 

آنتونی رودیگر در این رابطه گفت: " من در لندن از طریق اخبار و از دوستان و خانواده متوجه شده ام که چگونه وضعیت همه گیری ویروس کرونا در هفته های اخیر بار دیگر بدتر از قبل شده و این شرایط واقعا غم انگیز است. افرادی که در بخشهای مراقبت ویژه کرونا کار می کنند در حال انجام دادن کار بزرگی هستند و من به زنان و مردان فعال در این حوزه افتخار می کنم."

 

ارسال پیتزا برای تشکر از کادر درمان (عکس)

 

ارسال پیتزا برای تشکر از کادر درمان (عکس)

 

ارسال پیتزا برای تشکر از کادر درمان (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋