دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرم الحسینی : هدفمان شکست پرسپولیس است

هر بازیکنی دوست دارد در تراکتور بازی کند؛ خرم الحسینی : هدفمان شکست پرسپولیس است؛ بازیکن جدید تراکتور می گوید با نشاطی که در تمرینات دیده قطعا این تیم روز های خوبی را پشت سر خواهد گذاشت .

خرم الحسینی : هدفمان شکست پرسپولیس است

به گزارش ورزش محمد خرم الحسینی در خصوص جدایی از ماشین سازی گفت: در هر حال تراکتور باشگاه بزرگی است و  هر بازیکنی دوست دارد که در این تیم بازی کن من هم  از این قضیه مستثنی نبودم  وقتی به من پیشنهاد دادند قبول کردم و به همین خاطر از ماشین سازی جدا شدم.


بازیکن تراکتور در خصوص اینکه مشکلات مالی باعث شده از ماشین سازی جدا شود یا خیر نیز گفت: دلیل جدایی ام از ماشین سازی پیشنهاد   تراکتور بود نه چیز دیگری .  ماشین سازی تیم ریشه داری است. امیدوارم که اتفاقات خوبی برایشان بیفتد و از مسئولان این تیم بابت زحماتشان برای من در این چند سال تشکر می کنم.


او در خصوص تجربه کار با  علیرضا منصوریان ادامه داد: دیروز اولین روزی بود که سر تمرین رفتم، اما آن روحیه و  نشاطی که دیدم و  رابطه گرم علی آقا با بچه ها دارند امیدوار شدم که نتایج خوبی می‌گیریم.


این بازیکن که سابقه حضور در تبریز را دارد در خصوص تفاوت های بین ماشین سازی و تراکتور گفت:  سه سال در گسترش ماشین سازی بودم. ماشین سازی تیم بزرگی است. از همه عواملی که در این چند سال  کمکم  کردند ممنونم.  از نظر من هم  ماشین سازی و تراکتور از نظر  هواداری با همدیگر فرق می کنند. این موضوع وظایفان را دو چندان می‌کند. هواداران قبل کرونا به استادیوم می‌آمدند و الان   از راه نظاره گرما هستند و باید آنها را خوشحال کنیم و همانطور که گفتم با روحیه و نشاطی که من در تمرینات دیدم در سه جبهه هم سربلند بیرون می یاییم.


وی درخصوص بازی با پرسپولیس در سوپرجام عنوان  کرد: پرسپولیس تیم  قابل احترامی است. هر تیمی  می‌خواهد قهرمان سوپرکاپ شود‌ و و ما با همه وجود بازی می‌کنیم تا قهرمان شویم.


خرم الحسینی در پایان افزود: در تبریز که بودم همیشه آوازه هواداران تراکتور را می‌شنیدم خیلی دوست داشتم که آنها را از نزدیک ببینم که متاسفانه به خاطر کرونا  سعادت  ندارم، امیدوارم  به زودی نصیب من و هم تیمی هایم شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋