دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برد الخریطیات با منتظری مقابل یاران ابراهیمی

برد الخریطیات با منتظری مقابل یاران ابراهیمی

الخریطیات با بهره‌مندی از مدافع ایرانی خود مقابل تیم الاهلی که امید ابراهیمی را به‌عنوان بازیکن تعویضی در زمین داشت، به برتری رسید.

به گزارش ورزش، در ادامه بازی‌های هفته دوم گروه B جام ستارگان فوتبال قطر، تیم الخریطیات در حضور ثابت پژمان منتظری به‌عنوان کاپیتان و مدافع میانی، از ساعت ۱۸:۱۵ امشب در استادیوم بزرگ حمد در شرایطی مقابل الاهلی قرار گرفت که این تیم امید ابراهیمی را روی نیمکت داشت.

یاران منتظری که پس از یک برد و دو باخت در لیگ ستارگان قطر، در دیدار اخیرشان در جام ستارگان به برتری مقابل الریان دست پیدا کرده بودند، امشب هم توانستند به دومین پیروزی در این رقابت‌ها برسند و با نتیجه ۲ بر صفر تیم الاهلی را شکست دهند.

برد الخریطیات با منتظری مقابل یاران ابراهیمی

پژمان منتظری، کاپیتان ایرانی الخریطیات که در دیدار اخیرشان در جام ستارگان روی نیمکت حضور داشت، در مسابقه امشب که هیچ گلی دریافت نکردند، ۹۰ دقیقه در خط دفاعی تیمش مقابل الاهلی بود.

امید ابراهیمی، دیگر لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال قطر نیز که پس از سه حضور ثابت در لیگ ستارگان، در مسابقه اخیرشان در جام ستارگان به‌عنوان تعویضی به میدان رفته بود، در جدال امشب برابر الخریطیات هم از دقیقه ۶۲ به زمین رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋