دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منتظری در ترکیب، ابراهیمی روی نیمکت

تقابل دو بازیکن ایرانی در جام ستارگان قطر؛ منتظری در ترکیب، ابراهیمی روی نیمکت؛ کاپیتان ایرانی الخریطیات از ابتدا برای این تیم بازی می‌کند، اما امید ابراهیمی جزو نفرات ذخیره تیمش است.

به گزارش ورزش، در یکی از مسابقات هفته دوم گروه B جام ستارگان فوتبال قطر، تیم الخریطیات با بهره‌مندی از پژمان منتظری در فهرست‌اش، از ساعت ۱۸:۱۵ امشب در ورزشگاه بزرگ حمد در حالی به مصاف الاهلی خواهد رفت که این تیم هم از امید ابراهیمی در لیست خود بهره می‌برد.

پژمان منتظری، مدافع ایرانی الخریطیات که پس از سه حضور ثابت در بازی‌های لیگ ستارگان قطر، در نخستین مسابقه جام ستارگان برابر الریان نیمکت‌نشین بود، امشب مجددا به ترکیب ابتدایی بازگشته و کاپیتان تیمش در دیدار با الاهلی است.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الاهلی نیز که در سه دیدار ابتدایی فصل لیگ ستارگان حضور ثابت داشت و طی این مدت یک گل به ثمر رساند و روی یک گل دیگر موثر بود ولی در بازی گذشته تیمش در جام ستارگان قطر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، در جدال امشب مقابل یاران منتظری روی نیمکت قرار دارد.

تیم الخریطیات در سه هفته ابتدایی لیگ ستارگان دو باخت و یک پیروزی داشته و در جام ستارگان نیز به برتری مقابل الریان دست پیدا کرده و یاران ابراهیمی نیز پس از سه برد متوالی در لیگ، در جام ستارگان برابر العربی شکست خوردند.

منتظری در ترکیب، ابراهیمی روی نیمکت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋