دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاداش نجومی برای النصری ها پیش از دیدار فینال

1.5 میلیارد تومان برای هر نفر؛ پاداش نجومی برای النصری‌ها پیش از دیدار فینال؛ مدیران باشگاه عربستانی وعده دادند که در صورت حذف پرسپولیس و رسیدن به فینال، کادرفنی و بازیکنان النصر پاداش ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

پاداش نجومی برای النصری‌ها پیش از دیدار فینال

خبرگزاری سعودی خبر دادند که پیش از دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان و کادرفنی النصر عربستان از سوی مدیریت باشگاه سوپرایز شده‌اند؛ چرا که مدیریت باشگاه النصر به هر کدام از نفرات این تیم مبلغ 80 هزار ریال سعودی (معادل حدود 640 میلیون تومان) پرداخت کرده است؛ لازم به ذکر است ترکی فیصل وزیر ورزش عربستان هم اعلام کرده است که در صورت صعود به فینال هم به هر یکی از نفرات باشگاه النصر عربستان، 100 هزار ریال سعودی (معادل حدود 800 میلیون تومان) پاداش اهدا می‌شود.

باید دید شاگردان ویتوریا در دیدار امشب مقابل پرسپولیس موفق به پیروزی و ثبت نخستین صعود خود به مرحله فینال خواهند شد تا پاداش‌های ویژه پیش‌بینی را به دست آوردند یا شاگردان گل محمدی مانع از این اتفاق می‌شوند؟ دیدار دو تیم النصر عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر آغاز خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋