دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم تیمی

در آمریکا اتفاق افتاد؛ ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی؛ بازیکنان تیم آمریکایی سن دیگو لویال در یک بازی در لیگ دسته دوی این کشور بعد از توهین بازیکنان حریف به یکی از بازیکنان این تیم زمین مسابقه را ترک کردند.

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی

به گزارش ورزش، دیدار دو تیم سن دیگو لویال و فنیکس رایزینگ در رقابتهای لیگ USL آمریکا که لیگ دسته دوی این کشور محسوب می‌شود با اتفاقی عجیب همراه بود. بازیکنان سن دیگو لویال که هدایتش بر عهده لاندن داناوان ستاره سابق فوتبال آمریکا است بعد از دیدن ناراحتی شدید یکی از هم تیمی های خود کالین مارتین به دلیل فحاشی بازیکنان حریف، بازی را نیمه کاره رها کرده و زمین را ترک کردند.

 

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی

 

کالین مارتین بازیکن سن دیگو ادعا می‌کرد جونیور فلمینگز بازیکن حریف در جریان بازی به او توهین کرده. مارتین به سراغ داور مسابقه رفته و ماجرا را به او توضیح داد ولی داور مسابقه دچار سو تفاهم شده و مارتین را از بازی اخراج کرد.

 

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی

 

بعد از شروع نیمه دوم بازیکنان سن دیگو لویال و سرمربی این تیم لاندن داناوان به زمین برگشته ولی اعلام کردند که به دلیل توهینی که به بازیکن شان شده حاضر به ادامه بازی نیستند و زمین را ترک کردند.

 

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی

 

تصاویر تلویزیونی که بعد از این اتفاق پخش شد نشان می داد در نیمه اول بین مربیان دو تیم و داور مسابقه بحث و جدل شدیدی در گرفته و داناوان تهدید می کرده در صورتیکه فلمینگز بازیکن حریف اخراج نشود بازیکنانش زمین را ترک خواهند کرد.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋