دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو

لوئیس فن خال:؛ دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو؛ سرمربی سابق بارسا و تیم ملی هلند معتقد است ممفیس دیپای را نباید با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو

به گزارش ورزش، در روزهای اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقال ممفیس دیپای از لیون به بارسا به گوش می رسد. دیپای درخواست فوری رونالد کومان از سران بارسلوناست و او معتقد است برای جانشینی لوئیس سوارز، کسی بهتر از دیپای نخواهد بود.

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو

قرارداد این ستاره هلندی که فصل گذشته به دلیل مصدومیت مدت ها به دور از میادین بود، تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و هنوز تمایلی برای تمدید از خود نشان نداده است. دیپای سه روز پیش تایید کرد که از باشگاه بارسلونا پیشنهاد دارد و اینکه در این مورد با لیون صحبت خواهد کرد.

واکنش رئیس باشگاه لیون در قبال این اخبار و شایعات اما تند بود و او صراحتا در توئیتر خود اعلام کرد که برای دیپای با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نخواهد شد.

دیپای سال 2015 با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از آیندهوون راهی منچستریونایتد شد ولی در 53 بازی تنها هفت گل به ثمر رساند. او سال 2017 به لیون منتقل شد و در 139 بازی توانسته 57 گل بزند و 43 پاس گل بدهد تا اکنون مورد توجه بارسلونا قرار بگیرد.

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو

لوئیس فن خال در مورد دیپای به توتو مرکاتو وب گفت:« دیپای بازیکنی با سبک بازی جذاب است به خصوص وقتی در زمین آزادی عمل داشته باشد اما باید توجه داشت که اولین فصل حضور در هر تیمی از لحاظ وفق پیدا کردن با سبک بازی و نیز یک فلسفه و فرهنگ جدید، سخت است. کافی است به عملکرد فرانکی دی یونگ در بارسا یا ماتایس دی لیخت در یوونتوس نگاه کنید.

از نظر من دیپای بازیکن خوب و باکیفیتی است ولی او نه لیونل مسی است و نه کریستیانو رونالدو. دیپای را با این دو نباید مقایسه کرد.»

دیپای خوب است ولی او نه مسی است، نه رونالدو

فن خال در مورد رونالد کومان سرمربی جدید بارسا گفت:« رونالد مربی خوبی است و بازیکن سابق بارسا هم بوده که می تواند فاکتور خیلی مهمی باشد. این به او اعتبار بیشتری هم می دهد. کار او در بارسا سخت است چون وضعیت آینده مسی نامشخص است و او با سران باشگاه مشکلاتی جدی دارد. این کار را برای هر مربی ای سخت می کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋