دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روانخواه در پی صعود دوم به لیگ یک

فصلی که گذشت فصل خوبی برای امید رضا روانخواه نبود؛ بازیکن اسبق استقلال در قامت سرمربی به همراه تیم نیروی زمینی به لیگ 2 سقوط کرد.

به گزارشورزش، فوتبال ادامه دارد؛ هم برای نیروی زمینی و هم برای امید رضا روانخواه که فصل ناموفقی را سپری کرد. یک فصل ناکامی بدون شک دلیلی بر بد بودن نیست همان طور که پیش از این اتفاق تلخ این مربی جوان نیروی زمینی را به لیگ یک رهنمون کرده بود. حالا او مربی خبیر خرم آباد شده و برنامه اش این است در ابتدای مسیر مربیگری دومین تیم را هم دسته اولی کند. در صورت این اتفاق امید رضا روانخواه تبدیل به مربی باتجربه تری خواهد شد و اینبار بدون شک قادر به کسب نتایج بهتر در لیگ یک خواهد بود. 

روانخواه در پی صعود دوم به لیگ یک

خیلی از مربیان جوان در ابتدای مسیر مربیگری تجربیات تلخی را به دست می آورند و در این بین مربیانی در عرصه می مانند که شروع تازه ای داشته باشند و از تجربیاتی که به دست می آورد درس بگیرند. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد امید رضا روانخواه در نیروی زمینی قادر به جذب بازیکنان اسمی لیگ یک نبود و بالاجبار تنها باید از بازیکنان سرباز استفاده می کرد و این محدودیت کار او را برای ماندن در جدول بازی ها سخت کرده بود. او خیلی سعی کرد تیمش را با بازی روی زمین و پاس های رو به جلو در برابر حریفان سربلند کند اما در برخی از بازی ها زمین های بازی اجازه اجرای چنین تاکتیکی را به نیروی زمینی نداد و البته این مربی به خوبی متوجه شد در لیگ یک که موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند خیلی از تیم ها به دنبال بازی فشرده و فیزیکی هستند و در چنین شرایطی بازی  ترکیبی در برابر این تیم ها کار را برای پیروزی سخت می کند. 

خیبر خرم آباد که در برهه ای یکی از تیم های حاضر در لیگ یک بود این فصل روزهای خوبی در لیگ 2 داشت و تا روزهای پایانی یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ یک بود اما سر بزنگاه کم آورد و در نهایت از صعود باز ماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋