دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهرداد از فرانسه به ایران باز می گردد

مهرداد از فرانسه به ایران باز‌می‌گردد

پس از پایان کار در آوس با خاطرات تلخ و شیرین؛ مهرداد از فرانسه به ایران باز‌می‌گردد !؛ مهرداد محمدی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق فوتبالی البته از نظر انفرادی به ایران بازخواهد گشت تا پس از استراحتی کوتاه در رابطه با آینده اش تصمیم بگیرد.

به گزارش ورزش، رقابت های لیگ برتر پرتغال در فصلی که به پایان رسید برای اهالی فوتبال در ایران جذابیت ویژه تری نسبت به قبل پیدا کرده بود؛ امیرعابدزاده پاگشایی ایرانی ها در لیگ پرتغال را انجام داده بود و در نهایت به دو مهاجم فوتبال ایران نیز فرصت رسید.

مهرداد محمدی طی اولین فصل اروپایی خود 28 بازی برای آوس انجام داد و موفق به ثبت 8 گل و ارسال 5 پاس گل شد تا توجه تیم های دیگر را به خود جلب کند و رسانه های فرانسوی از علاقه باشگاه سنت اتین به او بنویسند.

این بازیکن حالا در شرایطی به ایران بازخواهد گشت که فصل خوبی را پشت سر گذاشته ولی آوس به اندازه توانایی های محمدی خوب نبود و با اختلافی فاحش نسب به تیم هفدهم جدول رده بندی به سطح دوم فوتبال پرتغال سقوط کند.

محمدی از فرانسه امشب به ایران بازخواهد گشت و می توان گفت کارش با تیم آوس به پایان رسیده است؛ البته آوسی‌ها هنوز 10 روز برای پرداخت مطالبات معوقه مهاجم ایرانی‌شان در اختیار دارند تا شاید سهمی از نقل و انتقال او به تیم های دیگر نصیبشان شود و در غیر اینصورت این بازیکن می تواند به صورت آزاد باشگاه بعدی خود را بدون هیچ دردسری انتخاب کند.


البته همینکه مهرداد از فرانسه در حال بازگشت به ایران است، می‌تواند تقویت کننده گمانه زنی ها به حضور فصل آینده او در لوشامپیونه باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋