تغییر سیستم و مهار خط میانی پرستاره تراکتور؛ فرمول سهراب برای مهار تراکتور در نیمه نخست؛ در نیمه نخست دوئل شهر خودرو و تراکتور، سفیدپوشان تبریزی نتوانستند راهی به دروازه رحمتی پیدا کنند و توپ و میدان بیشتر در اختیار مشهدیها بود.
به گزارش ورزش تغییر سیستم بازی شهر خودرو و استفاده همزمان از اکبر صادقی، علی طاهران و میلاد سرلک در میانه میدان باعث شد تا خط میانی پرستاره تراکتور به خوبی مهار شود و در نیمه نخست، فرمول سهراب بختیاری زاده برای مهار شاگردان الهامی به خوبی پاسخ داد؛ شهر خودروییها در این بازی از سیستم 1-5-4 استفاده میکنند که باعث شده تا در جنگ میانه میدان بتوانند به خوبی بر حریف خود برتر باشند و در نیمه نخست مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.
البته الهامی روی نیمکت ستارگان دیگری چون اشکان دژاگه را هم دارد که باید دید در نیمه دوم هم آیا این تغییر بزرگ سهراب بختیاری زاده راهگشا خواهد بود یا با تغییرات خود در نیمه مربیان، ساکت الهامی میتواند ورق را به سود تراکتوریها بازگرداند؟
نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به پایان رسید.
پاسخ ها