دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرمول سهراب برای مهار تراکتور در نیمه نخست

فرمول سهراب برای مهار تراکتور در نیمه نخست

تغییر سیستم و مهار خط میانی پرستاره تراکتور؛ فرمول سهراب برای مهار تراکتور در نیمه نخست؛ در نیمه نخست دوئل شهر خودرو و تراکتور، سفیدپوشان تبریزی نتوانستند راهی به دروازه رحمتی پیدا کنند و توپ و میدان بیشتر در اختیار مشهدی‌ها بود.

به گزارش ورزش تغییر سیستم بازی شهر خودرو و استفاده همزمان از اکبر صادقی، علی طاهران و میلاد سرلک در میانه میدان باعث شد تا خط میانی پرستاره تراکتور به خوبی مهار شود و در نیمه نخست، فرمول سهراب بختیاری زاده برای مهار شاگردان الهامی به خوبی پاسخ داد؛ شهر خودرویی‌ها در این بازی از سیستم 1-5-4 استفاده می‌کنند که باعث شده تا در جنگ میانه میدان بتوانند به خوبی بر حریف خود برتر باشند و در نیمه نخست مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.

فرمول سهراب برای مهار تراکتور در نیمه نخست

البته الهامی روی نیمکت ستارگان دیگری چون اشکان دژاگه را هم دارد که باید دید در نیمه دوم هم آیا این تغییر بزرگ سهراب بختیاری زاده راهگشا خواهد بود یا با تغییرات خود در نیمه مربیان، ساکت الهامی می‌تواند ورق را به سود تراکتوری‌ها بازگرداند؟

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به پایان رسید.

فرمول سهراب برای مهار تراکتور در نیمه نخست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋