vakilmoshavare

vakilmoshavare

سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

مزایا و معایب طلاق توافقی به کمک وکیل خبره در تهران

همان طور که در بالا شرح دادیم، طلاق توافقی در مقایسه با سایر انواع طلاق در مدت زمان کمتری به سرانجام می رسد. در مقابل در انجام مراحل طلاق توافقی در صورتی که از وجود بهترین وکیل طلاق در تهران بهره مند باشید، لازم نیست در جلسات دادگاه حضور پیدا کنید. همچنین به دلیل اینکه در ابتدای روند طلاق توافقی بین زوجین توافق نامه ای به امضا می رسد، در مراحل بعدی بر سر مسائل مختلف چالش های بزرگ به وجود نمی آید.

تمامی مواردی که در بالا گفته شد به نوعی جزو مهم ترین مزایای طلاق توافقی محسوب می شوند. شاید در نگاه اول چنین به نظر برسد که مدت زمان کمتر طلاق توافقی جزو مزایای این نوع از طلاق است؛ اما از این نکته غافل هستید که همین سرعت طلاق توافقی باعث بروز احساس پشیمانی پس از جدایی می شود. بسیار دیده شده است که هر کدام از زوجین دچار پشیمانی بعد از طلاق توافقی می شوند و همواره خود را بابت این تصمیم ملامت می کنند.

طلاق توافقی اکثرا بر اثر نوعی تصمیم احساسی صورت می گیرد. هیچ گاه نباید اهداف زندگی را بر اساس تصمیمات غیرعاقلانه تنظیم کرد. این نکته را نیز می توان دومین عیب بزرگ طلاق توافقی دانست. بالا رفتن آمار طلاق، بی توجهی به آینده فرزندان، عدم تلاش برای حل مشکلات توسط زوجین و عدم آمادگی برای مرحله بعدی زندگی از جمله مهم ترین مضرات طلاق توافقی هستند که بی توجهی به آن ها می تواند خساراتی را به همراه داشته باشد.

سلام به دوستان عزیزم

اگر که دنبال بهترین وکیل طلاق در تهران هستید پیشنهاد می کنم با وب سایت وکیل مشاور همراه باشید.

vakilmoshavare
vakilmoshavare سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋