vakilmoshavare

vakilmoshavare

سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

سه اشتباه رایج در انتخاب بهترین وکیل نفقه در تهران

باید به این موضوع توجه داشته باشیم که انتخاب بهترین وکیل نفقه در تهران می تواند نقش موثری در کسب پیروزی در پرونده داشته باشد. در واقع وکیل تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با استفاده از دانش و تجربیاتی که در طی سال های متمادی به دست آورده است به محاکم قضایی پای گذاشته و در آنجا از منافع موکل خود دفاع نماید. همین موضوع نشان می دهد که انتخاب کورکورانه وکیل می تواند خسارت هایی را برای فرد به دنبال داشته باشد. در ادامه به برخی از اشتباهات رایج در انتخاب وکیل خواهیم پرداخت.

جنسیت وکیل را مد نظر قرار ندهید: باید دقت داشته باشید که جنسیت یک وکیل به هیچ عنوان معیار مناسبی برای انتخاب وکیل و سنجش میزان توانایی های او نیست. اینکه ترجیح بدهید در دعاوی مربوط به نفقه از یک وکیل زن یا مرد استفاده کنید به میزان زیادی به سلیقه و اندیشه های شما باز می گردد و هیچ ایرادی ندارد. ایراد کار آنجا است که در انتخاب تنها جنسیت وکیل را مد نظر قرار دهید و سایر توانایی های او را مورد ارزیابی قرار ندهید. در واقع نباید وکیل را صرفا به دلیل مرد یا زن بودنش برگزید.

سابقه یک وکیل جدای از سن و سال او است: باید همواره در هنگام انتخاب وکیل نفقه خوب در تهران به سابقه و تجربه ای که او در طی سال های گوناگون کسب کرده است توجه داشته باشید؛ اما این موضوع با سن و سال وکیل مورد نظر ارتباطی ندارد. ممکن است وکیلی مسن باشد و شما تصور کنید که او سابقه بالایی در دعاوی مربوط به نفقه دارد. حال آنکه ممکن است او دیرتر از سایر گزینه های موجود پا به این عرصه گذاشته باشد؛ بنابراین توجه به سن و سال وکیل یک اشتباه مهلک به شمار می آید.

به دلیل مشکلات مالی، قید انتخاب وکیل را نزنید: متاسفانه بسیار دیده شده است که برخی از افراد تصور می کنند که دستمزد بهترین وکیل نفقه در تهران بسیار بالا است و همین موضوع باعث می شود تا از استخدام وکلا برای رسیدگی به پرونده های مربوط به نفقه و طلاق منصرف شوند؛ اما این موضوع کاملا غلط است. دقت داشته باشید که حق الوکاله وکلا به صورت توافقی تعیین می گردد. شما می توانید شرایط خود را با وکلای مختلف بدر میان بگذارید تا در نهایت وکیلی مقرون به صرفه را به خدمت بگیرید.

 

سلام به دوستان عزیزم

منبع مقاله بهترین وکیل نفقه در تهران را در سایت وکیل مشاور مطالعه نمایید.

بهترین وکیل نفقه در تهران

vakilmoshavare
vakilmoshavare سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋