vakilmoshavare

vakilmoshavare

سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

وظایف بهترین وکیل شهریار

در این بخش از مقاله سعی داریم تعدادی از مهم ترین وظایف بهترین وکیل شهریار را برای شما بیان کنیم. این مطلب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین توصیه می کنیم آن را تا انتها مطالعه نمایید و با نکات مهم آن آشنا شوید. توجه داشته باشید اگر وکیل شما در انجام وظایف و مسئولیت های خود کوتاهی نماید، به عنوان یک متخلف حقوقی شناخته می شود. برخی از مهم ترین وظایف بهترین وکیل شهریار عبارتند از؛

  • بهترین وکیل شهریار قبل از هر چیز باید سعی کند تا میان طرفین دعوا، صلح و سازش برقرار کند.
  • وکیل منتخب باید پس از قبول پرونده حقوقی موکلین خود، قبل از انجام هر اقدامی در خصوص پرونده، مبلغ حق الوکاله را در قرار ثبت نماید.
  • همچنین بهترین وکیل شهریار وظیفه دارد، مطابق با پرونده موکلین خود، شکوائیه و دادخواست و لایحه دفاعیه مرتبط را تنظیم و به دادگاه ارائه دهند.
  • بهترین وکیل فردی است که همه ابلاغیه های قانونی که از سمت دادگاه به دست او رسیده است را در مدت زمان مشخص به موکل خود اطلاع دهد.
  • بهترین وکیل شهریار باید دارای توانایی ارتباط صحیح و صميمانه با مشتریان خود باشد و اصول مذاکره را درک و به کار ببرد.

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

اصطلاح وکیل پایه یک دادگستری برای فردی به کار برده می شود که پس از گذراندن مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و بالاتر، پس از شرکت در آزمون وکلا، و یک رقابت سخت و سنگین با دانش آموختگان این علم، تراز و رتبه بسیار خوبی را به دست آورد. مدت زمان لازم جهت گذراندن دوره کارآموزی وکیل پایه یک دادگستری، 18 ماه می باشد. بعد از گذشت این مدت، از افراد پذیرفته شده یک آزمون گرفته می شود که تحت عنوان آزمون اختبار شناخته می شود. آزمون اختبار به‌ دو صورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می شود و افرادی که بتواند در هر دو آزمون امتیاز لازم را کسب کنند می تواند در آئین تحلیف حضور پیدا کنند.

در این مراسم، پس از گذراندن تشریفات آن ها به عنوان وکیل پایه یک دادگستری انتخاب می شوند. توجه داشته باشید کارآموز وکالت، شخصی است که در آزمون کارآموزی کانون وکلای دادگستری پذیرفته شده و پروانه کارآموزی را دریافت کرده است. با وجود این که، این شخص می تواند وکالت پرونده های حقوقی را بر عهده بگیرد و یک وکیل شناخته می شود، اما در واقع کارآموز وکالت است و تا پیش از پذیرفته شدن در آزمون نهایی وکالت کانون وکلا یعنی آزمون اختبار، وکیل پایه یک دادگستری محسوب نمی شود.

vakilmoshavare
vakilmoshavare سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋