vakilmoshavare

vakilmoshavare

سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

در انتخاب بهترین وکیل حقوقی تهران باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

حق الوکاله در واقع دستمزدی است که یک وکیل برای انجام امورات حقوقی از موکل خود دریافت می کند. به این نکته توجه داشته باشید که بالا بودن دستمزد یک وکیل به هیچ عنوان به معنای بالا بودن توانایی های آن وکیل نیست. به طور خلاصه بالا بودن حق الوکاله یک وکیل معیار سنجش درستی برای توانایی ها و مهارت های او نیست. لازم است در انتخاب بهترین وکیل حقوقی تهران مواردی مانند فن بیان، دانش حقوقی، تجربه، سابقه، تحصیلات و… را مدنظر قرار داده و بر طبق آن وکیل برگزینید.

شهرت یک وکیل در انتخاب او موثر است. در واقع پیروزی های متمادی یک وکیل مجرب می تواند به زودی نام او را بر سر زبان ها بیندازد. دقت داشته باشید که شهرت یک وکیل از توانایی ها و مهارت های او سرچشمه می گیرد. با اندکی پرس و جو از افراد حقوقدان و آشنا به مسائل حقوقی می توانید چنین وکلایی را بیابید. گفتنی است که شهرت یک وکیل کاملا متفاوت از تبلیغاتی است که همه روزه از تلویزیون و فضای مجازی در خصوص وکلای دادگستری می بینیم.

لازم است موکل پس از انتخاب وکیل مورد نظر خود، قرار ملاقاتی را با او تنظیم کند. ملاقات حضوری بهترین راه برای شناخت بهترین وکیل حقوقی تهران است. در ملاقات حضوری می توانید تمامی خواسته ها و دغدغه های خود در خصوص پرونده را مطرح کرده و از او مشورت بخواهید. وکیل می بایست با دقت پرونده را مطالعه کرده و به صحبت های موکل گوش فرا دهد و از قول های خلاف واقع بپرهیزد. هر گونه قول و امیدواری خلاف واقع از سوی وکیل عدم رفتار حرفه ای را نشان میدهد.

 

سایت وکیل مشاور بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد 

این سایت بهترین وکلای حقوقی در تهران را معرفی کرده است

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

vakilmoshavare
vakilmoshavare سلام به دوستان عزیزم به صفحه من خوش امدید سایت وکیل مشاوره سعی دارد که بزرگترین و بهترین سایت حقوقی در ایران می باشد با من همراه باشید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋