vafafh19

vafafh19

چگونه قطارهای اروپا را رزرو کنم؟

چگونه قطارهای اروپا را رزرو کنم؟

این یک سوال متداول است که وقتی مردم پاس های InterRail و Eurail خود را ایمن کردند، پرسیده می شود. حال لازم به ذکر است که همیشه لازم نیست قطار خود را از قبل رزرو کنید، فقط به جدول زمانی فعلی قطار نگاه کنید و سعی کنید کمی زودتر از زمان مقرر به آنجا برسید. با این حال، کشورهای خاصی مانند اسپانیا، سوئیس و فرانسه وجود دارند که اغلب باید در آنها رزرو کنید.ساختن وبلاگ رایگان

می توانید به راحتی قطار خود را شخصاً در یک ایستگاه نزدیک رزرو کنید، جایی که مکان رزرو به وضوح مشخص می شود - آن را از دست نخواهید داد! همچنین می توانید به صورت آنلاین در وب سایت شرکت رزرو کنید (بسته به پاسی که دارید). یا در عوض، می‌توانید از Eurail بخواهید که با هزینه اضافی 8 یورویی علاوه بر هزینه رزرو، قطار را برای شما رزرو کند.

آیا برنامه‌ریزی ریلی اروپایی وجود دارد؟

بله، در دنیای تکنولوژیک امروزی، قطارها جلو افتاده اند و اکنون یک برنامه رسمی Eurail وجود دارد. این یک ابزار عالی برای دسترسی شما به زمانی است که در حال برنامه ریزی برای سفر خود هستید و باید با برنامه های قطار همراه باشید. بهتر از آن، دانلود آن نیز کاملا رایگان است و به صورت آفلاین کار می کند.

اساساً این برنامه به شما امکان دسترسی به تمام جدول زمانی قطارهای همه کشورهای اروپایی را می دهد - همه اینها در دسترس شماست. این بدان معنی است که برای یافتن راه خود نیازی به پیمایش در یک سری وب سایت ندارید. این برنامه همچنین دارای یک بخش انحصاری با علامت "مزایای پاس" است که تعدادی تخفیف یا موارد رایگان در دسترس با پاس شما را به شما نشان می دهد!هوش و موفقیت

مجوزهای اضافی Eurail

دو گزینه اضافی برای کسانی که واجد شرایط Eurail هستند وجود دارد: گذرواژه و گذرنامه منطقه ای را انتخاب کنید.

گذرواژه انتخاب به شما امکان می‌دهد در اطراف 3، 4 یا 5 کشور مرزی اروپایی و گذرنامه منطقه‌ای که معمولاً از 2 کشور مرزی تشکیل شده است، سفر کنید.

vafafh19
vafafh19

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋