vafafh19

vafafh19

3 مهارت کنترل امور مالی :

1. چگونه اعتبار را تعمیر کنیم

اگر خود را در یک دام مالی می بینید، باید اعتبار خود را بازیابی کنید تا بتوانید در آینده خریدهای بزرگی مانند خانه یا ماشین انجام دهید.

این مهم است که یاد بگیرید چگونه اعتبار خود را تعمیر کنید، در صورتی که در موقعیتی قرار گرفتید که اعتبار لازم برای خرید چیزی که مهم است را ندارید.

پاسخ ساده ترمیم اعتبار این است که با وام های معوق معامله کنید، این منهای هنگفت را از سوابق اعتباری خود بگیرید و سپس پرداخت هایی بیشتر از حداقل ها برای پرداخت سریع بدهی انجام دهید.5 روش حل مشکلات تماس تصویری

اما اینها سکته های گسترده هستند. کارهای کوچک زیادی وجود دارد که می توان برای بهبود اعتبار خود انجام داد. منبع زیر را برای نکات بیشتر در مورد کاهش اعتبار بد بررسی کنید.

2. ​​برای وام و کارت های اعتباری درخواست دهید

برخی از افراد برای درخواست وام و کارت اعتباری خیلی ترسیده یا تنبل هستند. استفاده از پولی که مال شما نیست، هم برای بهتر و هم بدتر می تواند بسیار قدرتمند باشد. اما شما هرگز نمی توانید وارد قلمرو تلاش شوید، اگر حتی هرگز درخواست نکرده باشید.

برای ایجاد رتبه اعتباری خود به کارت اعتباری نیاز دارید. نکته مهمی که باید یاد بگیرید این است که نیازی به ایجاد تعادل ندارید. اگر فقط آنچه را که می توانید بخرید و تقریباً بلافاصله آن را پرداخت کنید، تمام بخش های خوب یک کارت اعتباری را بدون هیچ یک از موارد منفی دریافت خواهید کرد.

اما اگر اعتبار هنوز یک مشکل یا ترس اصلی است، هنوز گزینه کارت های اعتباری ایمن وجود دارد.اخبار داخلی

3. سنجش ریسک و پاداش

با همه تصمیمات ریسک و پاداش همراه است. برخی موقعیت‌ها پرمخاطره‌تر هستند، در حالی که برخی موقعیت‌ها سودآورتر هستند. ترفند اتخاذ این تصمیم‌ها این است که تمام ریسک‌های بالقوه را در کنار همه پاداش‌های بالقوه در نظر بگیرید و سعی کنید بفهمید که آیا انتخاب واقعاً ارزش ریسک را دارد یا خیر.

vafafh19
vafafh19

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋