vafafh19

vafafh19

نکته تغذیه سالم از یک متخصص تغذیه

تغییرات کوچک در غذایی که می خورید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تغذیه سالم نباید کار سختی باشد. تغییرات کوچک در غذایی که انتخاب می کنید، روش طبخ و نحوه غذا خوردن می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

فیونا هانتر، متخصص تغذیه، به مناسبت جشن صدمین سالگرد Good Housekeeping، 100 نکته سریع و ساده را گردآوری کرده است - از مبادله هوشمند و روش‌های جدید برای تهیه و طبخ غذا گرفته تا وسایل هوشمندانه آشپزخانه - که خوردن یک تکه کیک را سالم‌تر می‌کند.

  1. مایونز را مخلوط کنید

کالری و محتوای چربی مایو را با مخلوط کردن 50:50 با ماست ساده کاهش دهید. با اضافه کردن سبزی های تازه خرد شده، سیر یا کمی خردل، طعم را تقویت کنید.خواص برگ به

  1. به عادت بریکی عادت کنید

برای شروع صبح به یک قهوه سیاه قوی اعتماد نکنید. برای خوردن یک صبحانه مناسب وقت بگذارید و در بقیه روز از مزایای آن بهره مند خواهید شد. مطالعات نشان می دهد افرادی که صبحانه می خورند کمتر دچار اضافه وزن می شوند و همچنین کمتر دچار سرماخوردگی و آنفولانزا می شوند.

  1. اندکی از آنچه دوست دارید

هر چند وقت یکبار به خودتان اجازه بدهید اگر غذاهایی را که دوست دارید بخورید را در رژیم غذایی خود بگنجانید - اما غذاهای "شیطان" را در حد اعتدال و نه به عنوان یک غذای روزانه - به احتمال زیاد در دراز مدت به تصمیمات سالم خود پایبند خواهید بود.خواص جوانه گندم برای چاقی صورت

vafafh19
vafafh19

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋