elisa

elisa

بهبود خود و زندگی :

1. یک مجله راه اندازی کنید

روزنامه نگاری راهی عالی برای به دست آوردن خودآگاهی بیشتر است. همانطور که می نویسید، روند فکر خود را روشن کنید و آنچه را که نوشته اید از دیدگاه یک فرد خارجی بخوانید. این به شما کمک می کند تا بینش شخصی بیشتری کسب کنید.نکات نگهداری از لب تاب

2. یک وبلاگ درباره توسعه شخصی راه اندازی کنید

برای کمک به رشد دیگران، ابتدا باید در مورد خودسازی صحبت کنید. هم از خودتان و هم از دیگران انتظاراتی از شما وجود دارد که باید به آنها پایبند باشید.

3. یک مربی یا مربی بگیرید

هیچ راهی برای بهبود سریعتر از این نیست که کسی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

بسیاری از مشتریان من به من مراجعه می کنند تا آنها را در اهداف خود راهنمایی کنم و نتایج قابل توجهی نسبت به زمانی که به تنهایی کار می کردند به دست می آورند.

4. زمان صرف شده برای برنامه های پیام رسانی را کاهش دهید

باز کردن برنامه های پیام رسانی به صورت پیش فرض باعث اتلاف زمان زیادی می شود. این زمان را می‌توان خیلی بهتر صرف سایر فعالیت‌های خودسازی کرد.

روزهایی که به چت نمی‌روم، کارهای زیادی انجام می‌دهم. من معمولاً گزینه راه‌اندازی خودکار را در برنامه‌های چت غیرفعال می‌کنم و زمانی که می‌خواهم چت کنم و واقعاً برای آن وقت دارم، آنها را راه‌اندازی می‌کنم.داستان های کودکانه برای خواب

5. شطرنج یاد بگیرید

شطرنج یک بازی فوق العاده برای یادگیری استراتژی و تقویت قدرت مغز شما است. نه تنها لذت می برید، بلکه می توانید مهارت های تحلیلی خود را نیز تمرین کنید.

6. تماشای تلویزیون را متوقف کنید

بسیاری از برنامه ها و تبلیغات در تلویزیون به جای اینکه به شما قدرت دهند یا آموزش دهند، قصد دارند حواس شما را پرت کنند. این زمان بهتر است در جاهای دیگر مانند با دوستان صمیمی، انجام یک سرگرمی که از آن لذت می برید یا ورزش کنید.

elisa
elisa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋