tahere foroghi

tahere foroghi

درباره تیره شدن بافت تناسلی

در بیشتر زنان، نواحی تناسلی تیره‌تر از سایر پوست‌ها خواهد بود. هیچ واژن، فرج یا مقعد رنگی «عادی» وجود ندارد. به سادگی، پوست آن ناحیه تیره تر است.

این تغییر در رنگ بافت ناشی از مقدار بالاتر ملانوسیت ها است - سلول هایی که ملانین (رنگدانه ای که رنگ را ارائه می دهد) ترشح می کنند. ملانوسیت ها به طور طبیعی در نواحی تناسلی با افزایش سن و/یا حالت های افزایش یا نوسان سطح استروژن افزایش می یابند. (یک مثال عالی بارداری است.) علاوه بر این، اصطکاک یا مالش بیش از حد بافت ها نیز می تواند منجر به افزایش ملانوسیت ها و تیره شدن نواحی تناسلی شود. این ممکن است با چاقی و مالش پوست یا افزایش فعالیت رخ دهد. در نتیجه تیره شدن اندام تناسلی با افزایش سن کاملا طبیعی است.  

رویکرد ما به سفید کردن/روشن کردن واژن، ولوو و مقعد

اگرچه تیره شدن نواحی تناسلی با گذشت زمان و افزایش سن طبیعی است، اما برای زنان بسیار رایج است که به دنبال گزینه هایی برای روشن کردن اندام تناسلی باشند. ما به دنبال ارائه کمکی برای این زنان هستیم که هم ایمن و هم مؤثر باشد. در بخش مراقبت‌های زنان و زیبایی و ترمیمی زنان مینه‌سوتا، ما قویاً به توانمندسازی زنان برای انتخاب‌های آموزش‌دیده در مورد مراقبت‌های بهداشتی و بدن خود اعتقاد داریم.

نتایج

ما مطمئن می‌شویم که هر زن تحت مراقبت ما توصیه‌ای را دریافت می‌کند که برای او، شرایطش و نتیجه‌ای که می‌خواهد مناسب است. اغلب درمان ها برای حداکثر نتایج ترکیب می شوند. در این مورد خاص، روشن کردن و سفت کردن لیزر برای دستیابی به این نتایج ترکیب شدند.

tahere foroghi
tahere foroghi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋