عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

Spotify اکنون می تواند به طور خودکار لیست های پخش آفلاین ایجاد کند

اسپاتیفای اکنون می‌تواند به‌طور خودکار پلی‌لیست آفلاین بسازد

اسپاتیفای به ویژگی جدیدی برای ساخت لیست پخش مجهز شده که چندی پیش در اپ‌های رقیب مثل یوتوب موزیک ارائه شده بود.

اپلیکیشن استریم موسیقی اسپاتیفای از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که به‌صورت خودکار، برای زمان‌هایی که دستگاه به اینترنت دسترسی ندارد و امکان استریم آنلاین موسیقی فراهم نیست، لیست‌های پخش می‌سازد.

قابلیت Offline Backup اسپاتیفای چیست؟

هوش ‌مصنوعی توانست تحول بزرگی در ساخت لیست‌های پخش در اسپاتیفای ایجاد کند و انتخاب قطعات موردعلاقه کاربران را با دقت بیشتری انجام دهد. اما اگر کاربر بخواهد هنگام دسترسی‌نداشتن به اینترنت بازهم بتواند آهنگ‌های دلخواه خود را بشوند، باید دستی آن‌ها را دانلود کند. اکنون اسپاتیفای ویژگی جدیدی دارد که حتی اگر اینترنت ناگهانی هم قطع شود، باز تعدادی از آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت.

قابلیت جدید اسپاتیفای که با نام Offline Backup ارائه می‌شود، به‌شکل خودکار پلی‌لیستی با همین نام می‌سازد. آهنگ‌های داخل این لیست پخش شامل آخرین قطعات استریم‌شده در کنار مواردی است که در گذشته دانلود شده‌اند؛ درنتیجه نسبت به حالت عادی، حجم زیادی از حافظه را اشغال نمی‌کند. اسپاتیفای اعلام کرده این لیست به‌مرور بهبود پیدا می‌کند و آهنگ‌های موردعلاقه کاربر هم درون آن قرار می‌گیرد.

اسپاتیفای

ازاین‌پس، لیست پخش Offline Backup هنگامی که دسترسی به اینترنت برقرار نباشد، به‌صورت خودکار در صفحه اصلی اپلیکیشن اسپاتیفای ظاهر می‌شود. البته کاربر باید از قبل، امکان گوش‌دادن به‌شکل آفلاین به موسیقی را درون تنظیمات برنامه، فعال کرده باشد. همچنین پیش از قطع‌شدن اینترنت، حداقل باید به پنج آهنگ گوش داده شده باشد تا این لیست پخش ایجاد شود. همچنین قابلیت جدید تنها برای کاربران انواع طرح‌های پریمیوم ارائه می‌شود و مشترکان رایگان اسپاتیفای از آن بی‌بهره خواهند بود.

از دیگر امکاناتی که در لیست پخش آفلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، امکان فیلترکردن آهنگ‌ها براساس خواننده، ژانر و استایل است. اسپاتیفای گفته است تنظیماتی که کاربر اعمال‌کرده را در نظر خواهد گرفت و به‌مرور سعی می‌کند آهنگ‌هایی متناسب با سلیقه او به این لیست اضافه کند. اگر کاربر علاقه داشته باشد، می‌تواند لیست پخش آفلاین را به کتابخانه خود اضافه کند تا حتی هنگام اتصال به اینترنت هم بتواند سریع به آن دسترسی داشته باشد. بعضی از اپلیکیشن‌های رقیب مثل یوتوب موزیک هم چنین قابلیتی برای کاربران خود منتشر کرده‌اند، حتی امکانات بیشتر مثل انتخاب دقیق آهنگ‌ها توسط کاربر را فراهم می‌کند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋