عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

گوگل امکان ایجاد یک حساب کاربری جدید در روسیه را متوقف کرد

گوگل امکان ساخت حساب جدید در روسیه را متوقف کرد

درچند وقت گذشته، اپراتورهای مخابراتی این کشور کاهش قابل‌توجه تعداد پیامک‌های تأیید ارسال‌شده توسط گوگل به کاربران را گزارش کرده‌اند.

رسانه‌های دولتی روسیه اعلام کرده‌اند که گوگل ظاهراً ساخت حساب جدید در این کشور را محدود کرده است.

طبق گزارش‌های منتشرشده، مقامات وزارت ارتباطات روسیه گفته‌اند که اپراتورهای مخابراتی این کشور کاهش قابل‌توجه تعداد پیامک‌های تأیید ارسال‌شده توسط گوگل به کاربران را گزارش کرده‌اند.

در حالی که احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق پیامک برای حساب‌های گوگل موجود همچنان فعال است، اما وزارت ارتباطات دیجیتال هشدار داده که این سرویس نیز ممکن است از کار بیفتد. این وزارت‌خانه به کاربران پیشنهاد کرده که از داده‌های خود نسخه پشتیبانی تهیه کنند و از روش‌های احراز هویت جایگزین یا سرویس‌های داخلی استفاده کنند.

محدودیت‌های گوگل برای کاربران روسی

گوگل امکان ساخت حساب جدید در روسیه را متوقف کرد

اوایل این ماه، کاربران روسیه گزارش داده بودند که دیگر نمی‌توانند با استفاده از شماره‌های روسی خود حساب جدیدی در گوگل ایجاد کنند. براساس برخی گزارش‌ها، این مشکلات ظاهراً از ماه‌ها قبل شروع شده است. سپس در ماه اوت، کاربران روسی قطعی گسترده یوتیوب را تجربه کردند و به‌دنبال آن سرعت بارگذاری ویدیوهای آن در سراسر کشور کاهش یافت.

از زمان حمله تمام عیار روسیه به اوکراین در فوریه 2022، مقامات این کشور یوتیوب و گوگل را به انتشار محتوای ضدجنگ «تروریستی» متهم کرده‌اند. این موضوع باعث این گمانه‌زنی می‌شود که سرویس پخش ویدیو غول فناوری ممکن است به طور کامل مسدود شده باشد.

تاکنون بیش از 1000 کانال یوتیوب روسی از جمله مواردی که اخبار تحت حمایت دولت آن را بیان می‌کنند و بیش از 5.5 میلیون ویدیو در آن مسدود شده است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋