عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تغییر برند «سنجاق» پس از جذب سرمایه 100 میلیارد تومانی

ری‌برندینگ «سنجاق» پس از جذب سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی

سنجاق در سال ۱۴۰۲، ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد برای متخصص‌ها ایجاد کرده است.

پلتفرم آنلاین جست‌وجوی متخصصان خدماتی «سنجاق» اعلام کرد از شرکت «ترندسازان خلاق» ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه جذب کرده است. «فرید آیت»، مدیرعامل این پلتفرم، می‌گوید سنجاق قصد دارد خدمات خود را بیشتر معرفی کند و در این مسیر، ترندسازان خلاق علاوه‌بر سرمایه‌گذار، شریک استراتژیک سنجاق در رشد است.

شرکت ترند بازوی تبلیغاتی گروه «نماد صنعت پارس» است؛ این هلدینگ بیش از ۲۰ شرکت تابعه دارد.

مدیرعامل سنجاق در مراسم رونمایی از برند جدید این پلتفرم اعلام کرد سنجاق سال ۱۴۰۲، ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد برای متخصص‌ها ایجاد کرده و این پلتفرم درحال‌حاضر با ۱۰۰۰ خدمت در حدود ۲۰۰ شهر ایران فعال است.

آیت توضیح داد درآمد این شرکت از پیشنهادی است که متخصص‌ها به مشتری می‌دهند؛ این پلتفرم از کار انجام‌شده کمیسیون برنمی‌دارد. او افزود: «این‌جا تردید وجود داشت که آیا این مدل کسب‌و‌کار کار می‌کند یا نه اما این مدل در عمل کار کرد و متخصص‌ها این فضا را درک کردند که اگر بخواهند سفارش بیشتری داشته باشند، باید هزینه کنند.»

سنجاق هدفش از ری‌برندینگ پس از جذب سرمایه را تقویت هویت برند و ایجاد هویت بصری و مفهومی قوی‌تری که با خدمات ارائه‌‌شده هم‌خوانی بیشتری داشته باشد، اعلام کرد. از یک سو، نیاز به انطباق با تغییرات جدید بازار و رقابت‌های جدید در حوزه خدمات آنلاین؛ از سوی دیگر، تلاش برای افزایش رضایت مشتریان با بهبود تجربه کاربری و طراحی متناسب با نیاز آن‌ها دلایل دیگر این اقدام برشمرده شده است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋